Outback 2016 Äänimerkki mykkä.
Lähetetty: 08 Kesä 2026, 16:27
Ei törähdä torvet kun ratinkeskiöstä painaa. Jännite tulee relepohjalle ja rele toimii irrallaan testattuna.
Mistähän alkais vikaa etsimään. Autocom ei anna mitään vikakoodeja. Ilmeisesti rele ei saa maita vetääkseen, mutta missä katkos.
En ainakaan vielä ole löytänyt netinsyövereistä sähkökuvia joista voisi vähän asiaa tutkia. Ratin kaikki muut toiminnot pelaa joten vika ei ilmeisesti ole ainakaan ratin spiraalijousessa. Torvet toimii suoralla virralla ja sulakkeet on ehyet.
Avusta ja vihjeistä olisin ylen kiitollinen.
Mistähän alkais vikaa etsimään. Autocom ei anna mitään vikakoodeja. Ilmeisesti rele ei saa maita vetääkseen, mutta missä katkos.
En ainakaan vielä ole löytänyt netinsyövereistä sähkökuvia joista voisi vähän asiaa tutkia. Ratin kaikki muut toiminnot pelaa joten vika ei ilmeisesti ole ainakaan ratin spiraalijousessa. Torvet toimii suoralla virralla ja sulakkeet on ehyet.
Avusta ja vihjeistä olisin ylen kiitollinen.