Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Jäähdytysneste
Jäähdytysneste
Laitettiin 2015 bensa Outback ja katselin läpi autoon tehtyjä huoltoja/korjauksia. Viimeisessä huollossa oli vaihdettu mm. jäähdytysnesteet ja sisään oli laitettu King Arctic G11 sininen neste. Kun käsikirjassa lukee vain Subaru Super jäähdytysneste. Tietääkö kukaan täyttääkö tuo King neste Subarun vaatimukset?
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
Re: Jäähdytysneste
Eiköhän käy. Itsellä odottaa wolf asian -36 nesteet vaihtoa, sekin on sinistä.
Lähetetty minun SM-G525F laitteesta Tapatalkilla
Forester SJ FB20B -14
Katsoin tuota Wolfin sivustoa ja heidän "hakukonetta" joka antaa autoon sopivat öljyt/nesteet. Jostain syystä ei antanut tuota jäähdytysainetta minun eikä sinunkaan autoon. Kokeilin jotain Hondan mallia ja siihen antoi jäähdytysnesteen sopivaksi, mutta taas -15 mallin Nissan Qashqaihin ei antanut. Omasta autosta tyhjennetään jäähdytysjärjestelmä joulukuun puolivälin aikaa kun asennetaan lohkolämmitin, niin sillä kyselen tuon nesteen sopivuutta kun sitä saa tältäkin paikkakunnalta hyllystä. Jos Originaalia haluaa niin joutuu ajamaa 300 km mutkan.
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
https://www.wolflubes.com/fi-fi/tuottee ... yvaksynnat
Tuon mukaan täyttää subaru 16218 luokituksen, mikä se sitten lieneekin.
Itse en kauheasti jaksa stressata +10v auton jäähdytysnesteestä, pääasia on että systeemin huuhtelee eikä sekoita erilaisia aineita keskenään. Samalla tulee termostaattikin uusittua varmuuden vuoksi. Huonosti kyllä löytyy tietoa että mikä muun valmistajan tuote vastaisi tuota subarun omaa jäähdytysnestettä.
Tuon mukaan täyttää subaru 16218 luokituksen, mikä se sitten lieneekin.
Itse en kauheasti jaksa stressata +10v auton jäähdytysnesteestä, pääasia on että systeemin huuhtelee eikä sekoita erilaisia aineita keskenään. Samalla tulee termostaattikin uusittua varmuuden vuoksi. Huonosti kyllä löytyy tietoa että mikä muun valmistajan tuote vastaisi tuota subarun omaa jäähdytysnestettä.
Forester SJ FB20B -14
Juu, melkoista salatiedettä tuo Subarun oma neste. Nesteen valikoimistakaan ei löydy käypästä jäähdytysnestettä tai eivät uskalla omia suositella, käskee vain katsomaan valmistajan suositusta. Minkä merkkisillä nesteillä foorumilaiset täyttävät jäähdytysjärjestelmän, vai ajaako kaikki muut Originaali nesteellä?
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
Nesteen Pro Coolant N näyttäis olevan.
Ja täyttää mm. sen Subarun luokituksen. Ja on ihanan pinkkiä...
Lähetetty minun SM-S938B laitteesta Tapatalkilla
Ja täyttää mm. sen Subarun luokituksen. Ja on ihanan pinkkiä...

Lähetetty minun SM-S938B laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09