Hei vain kaikille tasapuolisesti
Oon koittanut käännellä netin ympäri itse ja tekoaivon voimin ja huonolta näyttää. Teen isoa remonttia Legacyn takapäässä ja nyt kirsikkana kakun päälle huomasin, että taaempien vetarien ulommat nivelet on aivan muussina. Subarulta ei taida saada kuin koko akselia ja alkuperäinen osanumero näyttää muutenkin kaikkialla että discontinued.
Sen verran oon selvitellyt, että edessä on ilmeisesti eri nivelet, mutta yhteensopivuudesta en tiedä. Onko kellään vinkata sopivaa niveltä?
Auto on Legacy 2005, 2.5 litrainen 165hp pensa, 5MT askilla.
Apurungon takia aloin tähän hommaan ja onneksi alkasin, koska reikiähän siellä oli. Paikkasin (tiedän..) asiallisesti ja kaikki tukivarsia myöten tuli lioteltua sitruunahapossa ja hiekkapuhalleltua. Vetäisin uretaanimaalit ruiskulla kaiken päälle.
Kaikki muu on uutta. Tuli iskarit, jouset, pyöränlaakerit, puslat, stefat yms yms yms. Käytännössä aivan kaikki uusiksi. Nyt vain loppusuoralla tuli ikävä yllätys noiden nivelien kanssa. Oli klemmarit päässyt molemmin puolin kumeista irti ja sisälle roiskunut hiekkasuolapaskaa.
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.