..tai sitten "doner"-autona omaan projektiisi.
Subaru Legacy 2.5 GX Farkku/STW 4wd Automatic
Vuosimalli: 1999
Katsastettu: 10-2020
Mittarilukema: 365 000 km
Kuvat autosta: https://www.nettiauto.com/subaru/legacy/11665793" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähtee HALVALLA!
HUOM1: Olen autosta itse ottanut seuraavat komponentit talteen;
- etupuskuri
- etumaski
- etummaiset ajovalot
+ ehkä toiset renkaat (tämä ei vielä 100-varmaa)
Mikäli ei noutajaa löydy 25.10.2020 mennessä, lähtee auto hävitykseen!
Miten tästä voit tehdä kanssani kauppaa;
Tapa 1: Haet koko auton pois 25.10.2020 mennessä (jos haluat kilvet myös, tehdään normi luovarit ja kauppa - hinta ei tule hirvittämään)
Tapa 2: Haet autosta haluamasi komponentit 25.10.2020 mennessä talteen puoli ilmaiseksi, jonka jälkeen auto haetaan pois hävitykseen
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Ajokuntoinen Subaru Legacy Gen 2 GX farkku puoli-ilmaiseksi pois..
-
oukkidoukki
Re: Ajokuntoinen Subaru Legacy Gen 2 GX farkku puoli-ilmaiseksi pois..
my05 WRX
Ex my05 2,5XT Fore(ver)
Ex my98 2,5GX Leka
Ex my05 2,5XT Fore(ver)
Ex my98 2,5GX Leka
-
oukkidoukki
Kerron terveiset!
BTW - oliko tässä jo sinun aikana tuo Limited-edition etupuskuri ja GTB-maski vai onko tätä kolhaistu ja näinollen mennyt keula uusiksi?
BTW - oliko tässä jo sinun aikana tuo Limited-edition etupuskuri ja GTB-maski vai onko tätä kolhaistu ja näinollen mennyt keula uusiksi?
Ei ollut mun aikana. Aika tasan 11v sitten tuli Sivikki vasemmalta kolmion takaa etukulmaan. Meillä molemmilla oli vauhtia jotain 30-40kmh. Sivikki ehti vähän jarruttaa. Siihen jäätiin törmäyskohtaan kuitenkin. Silloin jätin ekat hyvästit
. AVK:lta sen osti isä ja poika jostain Tampereen tienoilta. Todennäköisesti silloin keula on korjattu GT-B:n osilla. Lähetin silloin talvipyörät perään, joissa oli kuparin suuntaan maalatut orkkisvanteet. Ovatkohan vielä matkassa? Mun aikana siihen laitettiin Bilsteinin tolpat orkkis vietereille ja laitettiin H&S takaputki. Pakollisina huoltoina tehtiin kannentiivisteremppa ja vaihdettiin jäähdytin.
my05 WRX
Ex my05 2,5XT Fore(ver)
Ex my98 2,5GX Leka
Ex my05 2,5XT Fore(ver)
Ex my98 2,5GX Leka
-
oukkidoukki
Juu perkontissa oli todellakin kupari-sävytteiset orkkis vanteet
Automaattilaatikko toimi vielä yllättävän jouheesti, mutta peräpäästä kuului kaarteessa reipasta rohinaa
Automaattilaatikko toimi vielä yllättävän jouheesti, mutta peräpäästä kuului kaarteessa reipasta rohinaa