Moi
Olisiko jollekin jäänyt lojumaan nurkkiin bi-xenon umpioita, mitkä käy Outbackiin (ja Legacyyn) mulla 2008 mutta sama miltä vuodelta jos yhteensopiva. Saa olla lasi rikki koska tarkoitus on tutkiskella miten suri työ siihen on saada laitettua uusi projektori linssin ja heijastimen tilalle
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Onko jollakin Outback 2008 bi-xenon umpioita ylimääräisenä
Re: Onko jollakin Outback 2008 bi-xenon umpioita ylimääräisenä
Mulla on kohta. Yhden linssien vaihdon tehnyt jo retrofitlabin Morimotoille, mutta nyt pitäisi vielä tehdä sama toiseen autoon.
Eli mulla on ylimääräiset umpiot. Kunhan ne on uusittu linsseillä ja laitettu Outbackin keulalle saa vanhat umpiot joutaa vastaavaan projektiin.
Tämä ei ole OLLENKAAN plug-and-play vaan joutuu rakentelemaan paljon. Linssi ei ole OEM-umpiossa pois pultattavissa, vaan pitää leikellä.
Toisaalta vaikka työtä on enemmän ei se ole rakettitiedettä ja lopputulos on _todella_ sen väärti.
Eli mulla on ylimääräiset umpiot. Kunhan ne on uusittu linsseillä ja laitettu Outbackin keulalle saa vanhat umpiot joutaa vastaavaan projektiin.
Tämä ei ole OLLENKAAN plug-and-play vaan joutuu rakentelemaan paljon. Linssi ei ole OEM-umpiossa pois pultattavissa, vaan pitää leikellä.
Toisaalta vaikka työtä on enemmän ei se ole rakettitiedettä ja lopputulos on _todella_ sen väärti.
Outback XT -05
(Outback 2,5i -07)
(Outback 2,5i -07)