Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Viriputki setti twiniin

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
mechanix
Hallitusjäsen

Viriputki setti twiniin

Viesti Kirjoittaja mechanix »

Tuossa jää vähän putkia yli projektista jollekin toiselle pelle pelottomalle :D

Eli provan twini-pakosarja, primaryn vakio uppipe modattuna single turbon laipalla, vakio singlen uppipe secondaryn puolelle ja itse tehdyt 2,5" downpipet äärimmäisen rumilla hitsisaumoilla :-P secondaryn downpipessä kaasuläppä hoitamassa pakokaasujen ohjauksen. Downpipet yhdistyy 3" keskiputkeen joka tehty newagen downpipen mitan mukaan.

Näillä saa siis mitkä tahansa perus ihit ja mitsun td:t mitkä löytyy sinkuista, twiniin kiinni. Ei kokeiltu vakio-ohjauksen kanssa tuota twinimoodiin vaihtoa mutta tuolla omalla eculla toimi ihan kohtalaisesti.

Mukaan tulee vielä kaikki öljy- ja vesiputket mitä tarvii turboille.

Kuva

Kuva

Pistetään hinnaksi vaikka 350e.

Miika
0405597100
mechanix
Hallitusjäsen

Re: Viriputki setti twiniin

Viesti Kirjoittaja mechanix »

Nonii, eikö kukaan halua twinistä enempää tehoa ulos? Asennus ja diy ecu säätöineen mahdollista myös ostaa tuohon mukaan.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
JayL
Jäsen

Re: Viriputki setti twiniin

Viesti Kirjoittaja JayL »

Ai prkle, kyllä houkuttaa! Putkisetti, asennus + säätö, kun oon itse käsi. :shock:

Täytyy miettiä ankarasti... Jos lauantaina tuntuu, ettei leka liiku riittävästi, niin tästähän saisin helpolla lisähönkää.
STI MY05, Ioniq Plug-In MY18 (ex: BH5 TT MY99, olympiavolkkari plus sekalaisia raatoja)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
Vastaa Viestiin