Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
subaru legacy 05-08
subaru legacy 05-08
Heips. Olen autonvaihtoa harkitemassa ja autoa jolla vetää hevostraikkua tai jotain muutakin tarvittaessa. Legacy on sattunut silmään mutta kokemusta subarusta ei ole ollenkaan,minulla eikä kellään tutullakaan. Japanilaisella aina olen ajanut, tällä hetkellä avensis alla. Katumaasturi tyyliin en olisi kauhean hanakka siirtymään niin farkku nelivedolla olisi kyllä aika passeli meikäläiselle. Mitäpä mieltä subarumiehet noista legacyistä? Meneekö kauheesti metsään jos avensikseen verrataan, bensankulutuksen kasvamiseen olen varautunut kyllä, eniten kiinnostaa että mitä sitä kannattaisi ottaa subarua ostaessa huomioon. Onko yhtä huoleton kauppa kun tojotan ostais. Oma ajokki siis 06ave. 1.8 koneella Tällä hetkellä.
Re: subaru legacy 05-08
Jos hevostraikun vetäminen on tärkeää, Legacy on vallan mainio valinta. Legalla lähtee lastattu hevostraikku liikkeelle mutapellosta, josta italialainen ei saa edes pelkkää etuvetoista henkilöautoaan liikkeelle ilman neuvoja. Sama traikku tulee myös ajossa tavattoman vakaasti. Peräkärryä peruutellessa ei tarvitse käydä lyömässä aisaan viemäriputken pätkää estämään aisajarrun kytkeytymistä, kyllä liikkuu - ilman kytkimen käryä.
Mitähän noista sitten osaisi sanoa katsottavaksi ostettaessa? Käsivaihteisella voisi ehkä ajaa mahdollisimman pientä ympyrää ja varmistaa, että visko pelaa eikä jumita. Yleiskunto, huoltokirja, sen sellaista. Bensakoneet ovat kai olleet näissä(kin) vuosikerroissa aika huolettomia, joissakin dieselien vuosikerroissa kai on ollut jotain sanomista.
Tsekattavia kohtiin voisi sitten luetella joku, jolla on enempi kokemusta neloskoppaisesta Legasta, meillä on tuo MY07 OB ollut vasta vajaan puoli vuotta, niin siitä on vaikea sanoa, kun ei oikeastaan mitään hämminkiä ole ollut (ilmeisesti ennen myyntiä vaihdettujen jarrupalojen lisäksi - toisen puolen palat eivät päässeet liikkumaan kunnolla kannattimessa ja jumittivat silloin tällöin. Hiukan viilaa -> toimii). Kolmoskoppainen MY99 farmari oli sitä ennen yli kymmenen vuotta, eikä se juurikaan huoltoa/kulutusosia enempää tarvinnut.
Topi
Mitähän noista sitten osaisi sanoa katsottavaksi ostettaessa? Käsivaihteisella voisi ehkä ajaa mahdollisimman pientä ympyrää ja varmistaa, että visko pelaa eikä jumita. Yleiskunto, huoltokirja, sen sellaista. Bensakoneet ovat kai olleet näissä(kin) vuosikerroissa aika huolettomia, joissakin dieselien vuosikerroissa kai on ollut jotain sanomista.
Tsekattavia kohtiin voisi sitten luetella joku, jolla on enempi kokemusta neloskoppaisesta Legasta, meillä on tuo MY07 OB ollut vasta vajaan puoli vuotta, niin siitä on vaikea sanoa, kun ei oikeastaan mitään hämminkiä ole ollut (ilmeisesti ennen myyntiä vaihdettujen jarrupalojen lisäksi - toisen puolen palat eivät päässeet liikkumaan kunnolla kannattimessa ja jumittivat silloin tällöin. Hiukan viilaa -> toimii). Kolmoskoppainen MY99 farmari oli sitä ennen yli kymmenen vuotta, eikä se juurikaan huoltoa/kulutusosia enempää tarvinnut.
Topi