Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Nettiauton ym. myytävien autojen bongailua

Keskustelua melkein mistä vaan...
bass84
Jäsen

Re: Nettiauton ym. myytävien autojen bongailua

Viesti Kirjoittaja bass84 »

-teme- kirjoitti:https://www.nettiauto.com/subaru/impreza/13626691

Ei luulis kauvan tuolla hinnalla pihassa pölyttyvän.
Tänään on joku menossa hakemaan tuon. Eli kyselin aiemmin ku hinta oli vielä 19t€, ja nyt myöhästyin ku hinta laski.
bass84
Jäsen

Viesti Kirjoittaja bass84 »

-teme- kirjoitti:https://www.nettiauto.com/subaru/impreza/13626691

Ei luulis kauvan tuolla hinnalla pihassa pölyttyvän.
Olin itse tätä ostamassa, mutta on minulle niin kaukana.
Eli käykää joku pelastamassa hyvä yksilö.

Vakio sti, mihin kone tehty 2019 uusiksi ja jakopää keväällä. Dp vaihdettu muuten vakio putki.
ximmo

Viesti Kirjoittaja ximmo »

https://www.nettiauto.com/subaru/forester/14135426" onclick="window.open(this.href);return false;

Onko tietoa tuosta? Ilmoitauksessa on maininta "harrastuskäytöllä" ja kuvien perusteella ainakin aftermarket-putkisto. Elämäntilanteen muuttumisen vuoksi voipi olla edessä paluu Subaru-aikaan ja Forester voisi olla tällä kertaa vaihtoehto, mutta autohistoriani vuoksi ainoa harkittava Forester on XT (ja todennäköisesti sitäkin pitää vähän piristää).
Herrasmiesautoilija.

Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
nemola
Jäsen

Viesti Kirjoittaja nemola »

Nettiauton classic-versio on käytössä tänään viimeistä päivää, joten jos haluat vielä käyttää, niin tee se tänään (kuin viimeistä päivää).

"Tämä sivusto sulkeutuu 28.11.2024"
Impreza GT SPW MY98
There is no showtime like snowtime.
Timor

Viesti Kirjoittaja Timor »

Laitetaas yksi tarina tännekin jos vaikka joku osaisi paremmin varoa kuin minä. Jokasyksyinen talviautokuume iski ja huutelin huutokaupat.comilta hienon oranssin Subaru XV:n VSZ-525, Kokkolan Käyttöautolla oli myynnissä ja myyjä puhelimessa niin kovasti kehui ettei mitään vikaa ja suoraan ajosta vanhemmalta herrasmieheltä. Joopa joo. Korkein tarjous jäi minulle ja viikonloppuna lähdin VR:n kyydillä autoa hakemaan. Paikan päällä vielä näytti että nytpä tuli tehtyä hyvät kaupat, nämä näkymät kyllä kaatuivat 20km ajon jälkeen kun ominaisuudet alkoivat tulla esille.

-Turbo suhisi kuin lehtipuhallin.
-DPF oli todennäköisesti tyhjennetty, savutti reilusti niin mustaa ettei kukaan halunnut ajaa perässä.
-Tasakaasulla ajellessa alkoi kuulua naputus ja vedot hävisivät.
-Tyhjäkäynnilläkin jätti maahan mustan nokijäljen.
-Jäähdytysneste oli alle alarajan ja öljy yli ylämerkin vaikka oli vasta huollettu.

Palautin auton ja purin kaupan kun noinkin kalliit viat oli jätetty mainitsematta. Sen jälkeen seurailin huutokauppoja, pari kertaa se tuli uudelleen myyntiin ja nyt on nettiautossa ainakin toinen kierros jo menossa. Hintahistoria noin suurinpiirtein:

1. Huutokauppa ~3000e, peruttu
2. Huutokauppa ~2000e, peruttu
3. Huutokauppa ~3000e
1. Nettiauto, yksityinen myyjä ~6000e
2. Nettiauto, yksityinen myyjä 8300e
3. Nettiauto, autoliike 7980e

Missään ilmoituksessa jonka olen nähnyt ei ole mainittu näitä ominaisuuksia.

Auto on tässä välissä siistiytynyt kovasti sisältä ja päältä ja jos yllämainituille ominaisuuksille on tehty korjaukset niin hinta voi olla perusteltu. Tarinan opetus ja tarkoitus, ei kannata ostaa autoa näkemättä. Edes talviautoa.

https://www.nettiauto.com/subaru/xv/15503506
Mazda CX-5 -18
Ex: Legacy TD -08
Vastaa Viestiin