Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
FB ryhmän ylläpitäjiä tavoitettavissa?
FB ryhmän ylläpitäjiä tavoitettavissa?
Eli koitetaan nyt jos täältä joku klubin FB ryhmän ylläpitäjä löytyisi.
Viikko sitten olen laittanut pyynnön päästä ryhmään mutta eipä ole vieläkään hyväksytty.
Viikko sitten olen laittanut pyynnön päästä ryhmään mutta eipä ole vieläkään hyväksytty.
Re: FB ryhmän ylläpitäjiä tavoitettavissa?
Subaru club finland nimellä se sieelä on 
Kyllä sinne pyyntö pitää laittaa, ei suoraan voi vaan liittyä.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Täällä sama homma, ei oo kukaan vielä hyväksynyt ryhmään.
Legacy Stw aut. 2.5 MY04
Toyota Corolla KE70 Turbo MY83
Toyota Corolla KE70 Turbo MY83
Enpä ole siis ainakaan ainoa ^^
Ei oo näkyny pyyntöjä. En oo ylläpitoo mutta kyllä ne pyynnöt pitäis silti näkyä kun on aiemminkin näkyny. Siis jos on oikeeseen ryhmään pyyntöä pistäny 
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
Jäseniä tais olla päälle 1300?
Edit. Siis vähän päälle 1200 jäsentä
Edit. Siis vähän päälle 1200 jäsentä
Määrä on kyllä oikea
BMW 330D xDrive
H-D:t Fat Bob ja XR1200
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
H-D:t Fat Bob ja XR1200
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
Ei teillä nyt sitten oo joku asetus vinossa FB:ssä.. jossain ryhmissä on mainittu, että jotta voidaan hyväksyä, on yv:n lähettäminen ko. henkilölle oltava mahdollista ( en tiiä missä tommonen asetus ja liittyykö tähän mitenkään, mutta kannattanee ainakin tsekata
)
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Toki pitää muistuttaa, että kyseinen ryhmä Facessa ei suoraan ole liitoksissa Subaru Club Finland RY:n toimintaan vaikkakin molempia kautta samoja ihmisiä löytyy.
Itse sain hyväksynnän kyseiseen ryhmään aikanaan ihan normaalilta rivijäseneltä. Tiedä sitten onko asetuksia muutettu jälkikäteen. Foorumilta face-ryhmän perustaja löytyy nickillä "Displaced".
Itse sain hyväksynnän kyseiseen ryhmään aikanaan ihan normaalilta rivijäseneltä. Tiedä sitten onko asetuksia muutettu jälkikäteen. Foorumilta face-ryhmän perustaja löytyy nickillä "Displaced".
Se on tiedossa ettei ole suoraan liitoksissa tähän clubiin, mutta kuitenkin tällä foorumilla asioivat ovat sen perustaneet 
Asetuksia ei ole muutettu, kaikki nykyiset jäsenet voivat hyväksyä uusia halukkaita.
Halukkaita nyt joku 150kpl, itse en kerkeä koneelle pitkään aikaan kun 24/7 töissä, ja kännyllä en ala kahlaamaan noita läpi.
Halukkaita nyt joku 150kpl, itse en kerkeä koneelle pitkään aikaan kun 24/7 töissä, ja kännyllä en ala kahlaamaan noita läpi.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää
"Member request" -kohdassa ei mulla näy yhtäkään jäsenhakemusta?
BMW 740Le '18
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
Sama - ehtishän noita naksutella ku koneella istuu koko elämänsä tässäSamu kirjoitti:"Member request" -kohdassa ei mulla näy yhtäkään jäsenhakemusta?
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Ei kans näyttäny olevan? Kerkeis kans jonkin verran niitä hyväksymään päivittäin.
Impreza 05 sti
200 Legacy my93 stw
200 Legacy my93 stw
Ei näkyny mullakaan... noita pyyntöjä on joskus tullu mut ei kyllä yhtään pitkään aikaan.
Siltikin esim. juuri n. 35min sitten on uusi jäsen hyväksytty ryhmään
Onkos noi nyt sitten jotain että ryhmässä ollut on kutsunut jonkun tms.. pitäis varmaan luoda joku 'valeprofiili' FB:iin ja hakeutua ryhmään vaikka nimellä Veijo Vag-autoilija, ni selviäis samalla onko mitään sensuuria
Onkos noi nyt sitten jotain että ryhmässä ollut on kutsunut jonkun tms.. pitäis varmaan luoda joku 'valeprofiili' FB:iin ja hakeutua ryhmään vaikka nimellä Veijo Vag-autoilija, ni selviäis samalla onko mitään sensuuria
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Jos ei näy niin teidän omissa asetuksissa luultavasti toi show member request notifications on asennossa "OFF".
Kaivelin äsken hetken Fb:tä enkä kyllä löytänyt mitään asetusta jolla ois tullut näkymään noi pyynnöt 
Impreza 05 sti
200 Legacy my93 stw
200 Legacy my93 stw
Sama. Vertailin asetuksia yhteen toiseen FB-ryhmään (jossa en ole perustaja / admin tms.) ja siellä oli kohta "Edit group settings -> Membership approval -> Any member can approve members". Siellä meikäläisellekin tulee tasaiseen tahtiin ilmoituksia, kun joku tahtoo liittyä.
Siellä on "Request Notifications -> Get notifications when peoples ask to join". Mutta samassa kohtaa Subberyhmässä mulla lukee "Get notifications when friends ask to join".

Siellä on "Request Notifications -> Get notifications when peoples ask to join". Mutta samassa kohtaa Subberyhmässä mulla lukee "Get notifications when friends ask to join".
BMW 740Le '18
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
En ole itsekään päässyt ryhmään vaikka jo muutamaan otteeseen kokeillut (eli peruutin pyynnön ja laitoin uudelleen). Tuntuisi kyllä siltä, että siellä ei normikäyttäjälle tule kuin kavereiden pyynnöt näkyviin, ja joku admin ei sitten jaksa käydä muita hyväksymässä? Itsekin yhdessä ryhmässä johon ei mulle tule näkyviin kuin kavereiden pyynnöt päästä ryhmään - eli en voi hyväksyä enkä myöskään näe kuin pelkästään kaverien pyynnöt.
Outback 2,5 MY06 manuaali
Näin se taitaa olla. Eli omia kavereita voi vain hyväksyä. Itsekkin yhden hyväksynyt ja pyynnöstä tuli ilmoitus.
Forester MY06
Jesse Kettunen - Admin
- Liitteet
-
- sub_club.png (26.81 KiB) Katsottu 16503 kertaa
http://www.molsapictures.fi
Subaru Forester XE TD -09
EX Subaru impreza Sti Type-ra 555 Limited
EX Subaru Impreza sti -97 "wasabi"
Subaru Forester XE TD -09
EX Subaru impreza Sti Type-ra 555 Limited
EX Subaru Impreza sti -97 "wasabi"
Asetukset äsken tarkastettu, ja ovat vieläkin niin että kuka tahansa voi lisätä kenet tahansa ryhmään.
Tuommosita, lisää vain kavereita vaihtoehtoa ei ole edes valittavissa.
Itse lisäilen kun kerkeän, mutta vähään aikaan en kerkeä yli 150 hakemusta koluta läpi.
Tuommosita, lisää vain kavereita vaihtoehtoa ei ole edes valittavissa.
Itse lisäilen kun kerkeän, mutta vähään aikaan en kerkeä yli 150 hakemusta koluta läpi.
- Liitteet
-
- fbasetukset.png
- (162.76 KiB) Ei vielä ladattu
Kauankohan tässä vielä joutuu odottelemaan ;(
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Jos jonkun muun sais lisättyä adminiks niin vois hyväksyä uusia jäseniä kun perus käyttäjät ei edelleen saa pyyntöjä kuin kavereiltaan.
+1, just kanssa yritin kaivaa, ni sieltä mistään löydy pyyntöjämechanix kirjoitti:Jos jonkun muun sais lisättyä adminiks niin vois hyväksyä uusia jäseniä kun perus käyttäjät ei edelleen saa pyyntöjä kuin kavereiltaan.
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Näky joku Teijo ilmestyneen listaan - yks mies tuolla hoitaa koko alati kasvavaa Subarukatrasta, eikä siitä palkaa makseta, siksi viiveet varmastikinTeijoV kirjoitti:Kauankohan tässä vielä joutuu odottelemaan ;(
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Nyt on päästy ryhmään, kiitos paljon. Ymmärrän kyllä viiveet yhden miehen työn takia