Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Outback 2016 Äänimerkki mykkä.

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
sompio
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Marras 2025, 15:49

Outback 2016 Äänimerkki mykkä.

Viesti Kirjoittaja sompio »

Ei törähdä torvet kun ratinkeskiöstä painaa. Jännite tulee relepohjalle ja rele toimii irrallaan testattuna.
Mistähän alkais vikaa etsimään. Autocom ei anna mitään vikakoodeja. Ilmeisesti rele ei saa maita vetääkseen, mutta missä katkos.
En ainakaan vielä ole löytänyt netinsyövereistä sähkökuvia joista voisi vähän asiaa tutkia. Ratin kaikki muut toiminnot pelaa joten vika ei ilmeisesti ole ainakaan ratin spiraalijousessa. Torvet toimii suoralla virralla ja sulakkeet on ehyet.
Avusta ja vihjeistä olisin ylen kiitollinen.
sompio
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Marras 2025, 15:49

Re: Outback 2016 Äänimerkki mykkä.

Viesti Kirjoittaja sompio »

Nytpä taisi löytyä ohjeet vianetsimiseksi.
https://www.subaruoutback.org/threads/2 ... rk.516103/
Täytyisi vaan tietää miten turvatyyny irroitetaan ettei se tule silmille. Ilmeisesti akusta miinuskenkä irti ja avaimet kauaksi autosta sekä pitkä odotus
ennen kuin koskee ratin keskiosaan. Mitä toimintoja joutuu opettamaan uusiksi kun akku taas kytketty?
Vastaa Viestiin