Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

CVT arpoo / nykii

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen dieselmoottorisiin malleihin
Jalase
Viestit: 33
Liittynyt: 25 Huhti 2019, 10:58

CVT arpoo / nykii

Viesti Kirjoittaja Jalase »

Ensimmäinen CVT mulla, joten kysyn onko tämä normaalia vai ei?

Lämpimällä hiljaisessa nopeudessa (25-35km/h) vaihteisto nykii ärsyttävästi, ihan kuin ei osaisi päättää mikä `vaihde` pitäisi olla. Esim. mökkitietä ajaessa ilmenee ja nyt kun olen opetusluvalla ajanut tyttären mopon perässä hiljaa körötellen niin aika haittaavasti arpoo koko ajan. Ei voi kehua millään tavoin pehmeäksi etenemiseksi.

Kylmällä moottorilla tätä ei esiinny.

Autona 2017 Outback 2.0 TD