Joo eli moottorinhäiriövalo palaa ja vakkarin valo vilkkuu.
Vikakoodeja en ole päässyt vielä lukemaan, löytyiskö täältä jo arvauksia mitä vois olla ongelma.
Outback vm 2004 2.5 bensa 165hp
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Moottorinhäiriövalo+cruise vilkkuu
Re: Moottorinhäiriövalo+cruise vilkkuu
Se voi olla mikä vaan, koodit lukemalla selviää.
Ikinä ennen ei oo sattunut, ja taas tapahtu
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Delphi antoi vikakoodin P0420 katalysaattorijärjestelmän tehokkuus alle rajan(lohko 1) onko tässä järkevinä lamda-antureita ruveta vaihtamaan vai katalysaattoria etsimään
Onkohan tuossa mallissa 1 vai 2 kattia?
Youtubessa oli jotain videoita missä vaihtoivat sen koko pakosarjan ja anturit, pelkälle pakosarja/katalysaattori osalle hintaa taisi olla yli 2000€
En ole varma mutta se taisi olla jostain uudemmasta vuosimallista.
Onkohan tuossa mallissa 1 vai 2 kattia?
Youtubessa oli jotain videoita missä vaihtoivat sen koko pakosarjan ja anturit, pelkälle pakosarja/katalysaattori osalle hintaa taisi olla yli 2000€
En ole varma mutta se taisi olla jostain uudemmasta vuosimallista.
Uudet lambdat jos ei tietoa koska vaihdettu. Ja ainoastaan Densot, ei tarvikemerkkejä.
Jos ei niilläkään tokene niin sitten jatkoholkki takimmaiseen lambdaan jolla ongelma viimeistään poistunee. Mulla voi olla vielä 1 Subaruun sopiva uusi holkki tallessa.
Lähetetty minun SM-G525F laitteesta Tapatalkilla
Jos ei niilläkään tokene niin sitten jatkoholkki takimmaiseen lambdaan jolla ongelma viimeistään poistunee. Mulla voi olla vielä 1 Subaruun sopiva uusi holkki tallessa.
Lähetetty minun SM-G525F laitteesta Tapatalkilla
Forester SJ FB20B -14
Nollasin vikakoodin ja hetken aikaa kesti pois ehkä 30km ajoa. Sitten samaa herjaa
. Etummaisen lamdan tiedot näyttäis olevan denso dox-062 ja takimmaisesta en saanu koodeja vielä kaivettua. Millaista hintaa juice pidät holkille?