Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

JDM osat

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Gary

JDM osat

Viesti Kirjoittaja Gary »

Tuli hommattua harrasteautoksi vm. 2004 JDM Forester Cross Sport. Olen käyttänyt esim. Amayama-sivustoa alustavasti varaosanumeroiden hakemiseen. Kysymys onkin se, että onko netissä jotain hyvää Subaruihin erikoistunutta tai muuten vain suht' edullista ja luotettavaa nettikauppaa? Tai mitä porukka on täällä käyttänyt ja hyväksi todennut?

Esim. itsellä taitaa laturin laakerit valittaa, niin mitä suosittelisitte: uusi tarvike vai purkuosa vai uudet laakerit jostain...

edit: Olisi myös myytävänä Tein säädettävä alustasarja, joka on ollut kiinni tuossa Foresterissa. Sopii kai joihinkin saman aikakauden Imprezoihin... tietäjät tietää, minä en. Jos kiinnostaa niin laita vaikka yv.
Matway
Jäsen

Re: JDM osat

Viesti Kirjoittaja Matway »

Puolasta olen tilaillut nyt viimeaikoina Subarak ja 4Turbo sivuilta.
Osanumeroita olen hakenut PartSouq sivuilta ja osanumeroilla löytyy aina jotain Virosta Aero Motorsin sivuilta.
Sit jos ei muualta saa niin hammastapurren Briteistä: ICP (import car parts) Scoobyworx ja Scoobyworld.
Myös PartSouqilta on tullut jotain tilattua.
Ja jos on ihan must eikä muu auta niin Japanparts Japanista.

Bongasin kans ton Amayaman mut en ole sieltä tilannut vielä mitään.
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Juice

Viesti Kirjoittaja Juice »

parts-sale.jp olen tilannut useamman kerran, hyvin toimii. Haluttujen osien hinta/saatavuus kannattaa kysyä sähköpostilla, vaikka saisi sivuilla lisättyä ostoskoriin niin sitten voi tulla vastaus että ei saatavissa tai että hinta on muuttunut.

Amayamasta olen tilannut kerran arabiemiraattien varastolta. Meni sekin ihan OK vaikka kesti jonkun aikaa.
Forester SJ FB20B -14
Darwin

Viesti Kirjoittaja Darwin »

Juice kirjoitti: 08 Helmi 2025, 14:28 parts-sale.jp olen tilannut useamman kerran, hyvin toimii. Haluttujen osien hinta/saatavuus kannattaa kysyä sähköpostilla, vaikka saisi sivuilla lisättyä ostoskoriin niin sitten voi tulla vastaus että ei saatavissa tai että hinta on muuttunut.

Amayamasta olen tilannut kerran arabiemiraattien varastolta. Meni sekin ihan OK vaikka kesti jonkun aikaa.
Kiitos ehdotuksestasi, se on erittäin hyödyllinen minulle
Tajima

Viesti Kirjoittaja Tajima »

Ite aina kattonu partsouq sivuilta varaosanumeron ja usein löytäny ipartsilta mitä tarvii. Nykyään löytyy myös saman puljun sivuliike oeosat.fi eli saatavilla alkuperäisosia. Muuten aika samaa mitä edellä mainittu: amayama, subarak, partsouq, 4turbo, import car parts. Gt legacyn alumiinijäähdytin löytyi kotimaisesta tpw-partsista. Moottoriöljyt lähtee nykyään driftshopista ranskasta.
Jewel

Viesti Kirjoittaja Jewel »

Itse olen tilannut JDM Subaruun osia amayaman lisäksi jp-carparts.com ja nengun.com -sivustoilta, molemmat on toimineet hyvin. Myös eBaysta saattaa löytyä, mutta kannattaa tarkistaa myyjien luotettavuus. Laturin kanssa yleensä uudet laakerit riittävät, jos muu osa on kunnossa, mutta tarvike-uutena ei hinnatkaan yleensä päätä huimaa.
Vastaa Viestiin