Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Takaluukku ei avaudu
Takaluukku ei avaudu
Outback 2010 takaluukku ei avaudu kaukosäätimellä (avain). Polttimoita myös palaa aika tiuhaan tahtiin takaa. Takasumarit nyt myös pimeänä.
Viime talvena oli myös ongelmia takaluukun avautimisen kanssa, mutta mekanismi josta avaaminen lopulta tehdään ei "reagoi" tällä hetkellä lainkaan. Aiemmin "yritti" avata. Onko tietoa mistä vika johtuu, ja miten vaikea korjata itse?
Viime talvena oli myös ongelmia takaluukun avautimisen kanssa, mutta mekanismi josta avaaminen lopulta tehdään ei "reagoi" tällä hetkellä lainkaan. Aiemmin "yritti" avata. Onko tietoa mistä vika johtuu, ja miten vaikea korjata itse?
Re: Takaluukku ei avaudu
Johtosarjassa jotain rikki/poikki takaluukun saranan kohdalta?
Subaru Outback 2.5i CVT Limited '25
ex-Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08
ex-Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08
Onko helppo vaihtaa itse ko. johtosarja, ja mikä lie hinta johtosarjalle?
Jos on vain johtoja poikki ja jaksaa nähdä vaivaa niin suht helppoa korjata.
Abikoilla tai juottamalla ja kutistesukalla.
Kannattaa vaihtaa piuhaa sen verran ettei liitos tule taitoskohtaan. Muuten voi joutua jumppaamaan uudestaan vuoden päästä.
Melko yleinen vika. Autojen sähköjohdoissa on lähtökohtaisesti ihan surkeat eristeet jotka vielä kovettuu vanhetessaan.
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Abikoilla tai juottamalla ja kutistesukalla.
Kannattaa vaihtaa piuhaa sen verran ettei liitos tule taitoskohtaan. Muuten voi joutua jumppaamaan uudestaan vuoden päästä.
Melko yleinen vika. Autojen sähköjohdoissa on lähtökohtaisesti ihan surkeat eristeet jotka vielä kovettuu vanhetessaan.
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Kiitokset vastauksista.
Jos ei ole johtovika, niin myös se sähkölukon moottori voi olla entinen. Itselläni kävi näin Imprezan kanssa. Otin lukon irti ja pöydälle, vähän putsailua ja säätöä ja kaikki vaikutti olevan ok. Lukko paikoilleen ja kokeilemaan, eikä taas toimi. Parin yrityksen jälkeen kävi selväksi, että se toimi aina purkamisen jälkeen yhden kerran.
Noh eipä siinä, uutta käytettyä osaa hakemaan ja sillähän tuo korjaantui, eikä tullut kalliiksi.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Huomenna vien auton pajalle, niin sitten selviää mikä vaivaa.