Tervehdys!
Outback 07 navin/ajotietokoneen näyttö toimii välillä ja välillä ei. Välillä näkyy näytöstä puolet. Osaako joku sanoa voiko tuolle tehdä jotain vai onko hankittava uusi näyttö? Jos pitäisi uusia, niin mistäköhän sellainen kannattaisi tilata? Ilmeisesti 9 tuuman näyttö tuo?
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Outback 07 navigaattorin näyttö rikki.
Re: Outback 07 navigaattorin näyttö rikki.
Joky kylmäjuotos jossain voi olla syynä, avaamatta ja kokeilematta paha varmaksi sanoa. Toki noilla vuosilla voi olla ikä täynnä elektroniikalla 
Ottaisin irti jos kolvi pysyy kädessä ja katsoisin että onko selkeää vikaa havaittavissa, toisena optiona katsoisin ensin kotimaan purkuauto tarjonnan ja sitten Ruotsin.
Itse olen paljon naapurimaasta tilaillut osia purkaamoilta ja taisipa joskus olla ihan Latvia mistä tuli ehjä peruutuskamera tilattua (tarina ei kerro että mistä varastetusta suomiautosta lähtöisin
)
Eli Varaosahaku tai Bildelsbasen tulille vaan
Ottaisin irti jos kolvi pysyy kädessä ja katsoisin että onko selkeää vikaa havaittavissa, toisena optiona katsoisin ensin kotimaan purkuauto tarjonnan ja sitten Ruotsin.
Itse olen paljon naapurimaasta tilaillut osia purkaamoilta ja taisipa joskus olla ihan Latvia mistä tuli ehjä peruutuskamera tilattua (tarina ei kerro että mistä varastetusta suomiautosta lähtöisin
Eli Varaosahaku tai Bildelsbasen tulille vaan
Subaru Outback 2.5 -19
Subaru XV 2.0 -18
Subaru XV 2.0 -18
Re: Outback 07 navigaattorin näyttö rikki.
Nostetaan tätä. Onko tähän löytynyt ratkaisua? Itsellä samaa vikaa. Uusi maksaa näköjään vaivaiset 3600$ 
-Subaru outback H6 3.0 -07
-Ex. Legacy 2.0 TD STW -08
-Ex. Legacy 200 Turbo -92
-Ex. Legacy 1.8 DL -90
-Ex. Legacy 2.0 TD STW -08
-Ex. Legacy 200 Turbo -92
-Ex. Legacy 1.8 DL -90