Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Legacy DB ja Impreza GC Osia

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Legacy DB ja Impreza GC Osia

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Ainaki Legacy DB5 ja Impreza GC8 passaavi osia olis nurkissa vielä. Passaavat varmaan muihinkin "Lego" autoihin :D

-Turbon teräspunos öljyntulo letku TD05h turbolle (sopii varmaan TD04 turbollekkin) 10e
-huohotin putki 99071AA360 10e
-Poljinkumi 36015GA111 2kpl 10e kpl
-Lasin ohjain 61256FE020 2kpl 13e kpl
-OEM vesipumppu Uusi 60e
-Vaihteisto ty752vbcaa (Perä ja veratit myös)
-Exedy väykempi asetelma ja 6 lapanen jousitettu sintterilevy 50e
-phase 1 ja 2 orkkis suuttimia 440cc ja 380cc
-Apexi kartiofiltteri 20e
-3" Putkisto Isolla takavaimentimella (Imprezan putkesta muokattu Legacy passeli) 100e
-twinturbo imusarja (maalattu ryppy maalilla ) jossa sti kaasuläppä 20e
-Puolat 22433aa421 4kpl 40e
- GReddy turbo timer 50e

Custom:
-vesi intercooleri (mallia iso) 100e
-vesi ic säiliö ja pumppu 50e

-löytyy iso laatikollinen imprezan johtosarjaa josta saa vaikka liittimiä tai pinnejä.

Kuvia saa pyytämällä.

Osat Sijaitsee Kolarissa
Matkahuolto kuljettaa.
yhteydenotot: o4oo758774
Viimeksi muokannut Pulzar, 02 Kesä 2026, 08:58. Yhteensä muokattu 26 kertaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

.
Viimeksi muokannut Pulzar, 09 Helmi 2025, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

.
Viimeksi muokannut Pulzar, 09 Helmi 2025, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Päivitetty. Uppista
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

.
Viimeksi muokannut Pulzar, 09 Helmi 2025, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pekkamuti
Viestit: 24
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 12:14
Paikkakunta: Loviisa

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja pekkamuti »

Pulzar kirjoitti:Twinscroll sump comversio kit
Löytyykö tämä vielä? Onko uusi vai käytetty? Hinta?
Forester XT -03
Outback -12 Diesel 448tkm
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina tai kokonaan

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Päivitetty listaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

.
Viimeksi muokannut Pulzar, 09 Helmi 2025, 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Uppista
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Listaa Päivitetty
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

listaa päivitetty.
Görand
Viestit: 26
Liittynyt: 27 Syys 2015, 14:26

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Görand »

Männille hinta millä ne vaihtaa omistajaa?
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

.
Viimeksi muokannut Pulzar, 09 Helmi 2025, 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Listaa päivitetty.
Kannet myyty
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

UPPISTA!
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Vielä löytyy
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

up
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Projekti Legacy rs Osina

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

upista
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Legacy DB ja Impreza GC Osia

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

upista
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Legacy DB ja Impreza GC Osia

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

UP
Pulzar
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:33

Re: Legacy DB ja Impreza GC Osia

Viesti Kirjoittaja Pulzar »

Up! Osia lisätty.
Vastaa Viestiin