Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Iski semmonen ongelma vanhan Turbo lekan kanssa että tarvisi takakontti vaihtaa farkkuun, mutta eihän niitä enään ole missään paitsi nipponissa.
Ongelmaksi ei muodusta osan hinta vaan tuonti joka tässä tapauksessa on 1600 dollaria
Niinpä kysymykseni onkin onkos kellään kokemusta noiden osien tuomisesta nousevan auringon maasta? esim joku pulju joka pystyisi edukkaasti niitä kuljettamaan esim auto kontin mukana, kiirehän tuolla ei niinkään ole...
Mikä vuosimalli? Mulla nääs olis tuossa vaimon vaparia varten hommattu hyväpeltinen luukku mut ei tule varmaan käytettyä kun auto lähtee muualle lähiaikoina..
Käy siis gen3 farkkuun ja väri on vihreä, eli melko satavarmasti ainakin väärä väri
Eiköhän tuohon käy ihan jokainen 1 gen luukku hätätapauksessa ja 2.2gx mallissa on suurinpiirtein samat koristeetkin. Toki jos alkuperäisen haluaa niin sit on varmaan kyllä tiukassa..
Tosiaan, tuossa 2.2gx mallissa on ulkonäöllisesti samanlainen luukku kuin 200 mallissa. Eli sopii korvikkeeksi. Muissa malleissa luukku on erinäköinen vaikka paikalleen sopiikin, pois lukien tietenkin matalakattoiset mallit. Ainakin etuvedot tais olla matalakattoisia. Olikohan nappinelikot matalalla vai korkealla katolla..
smacine kirjoitti:Tosiaan, tuossa 2.2gx mallissa on ulkonäöllisesti samanlainen luukku kuin 200 mallissa. Eli sopii korvikkeeksi. Muissa malleissa luukku on erinäköinen vaikka paikalleen sopiikin, pois lukien tietenkin matalakattoiset mallit. Ainakin etuvedot tais olla matalakattoisia. Olikohan nappinelikot matalalla vai korkealla katolla..
Näköjää samanlaine on, tommonen kyllä kelpais, kunhan on vaan orkkiksen näkönen itellä ainakin nappinelikot ollu matalalla katolla, kiintee nelikko taas korkealla.
En mä kyllä keksi miksei tota keskimuovia sais laitettua vaparin luukkuun. Spoileriluukut on ainaki äärimmäisen harvinaisia, en oo nähny ku ihan muutaman kappaleen. Ja ainoostaan yhen spoilerin irrallaan myynnissä.
En mä sitä spoikkaa tarviikkaan kun vanhassa luukussa on sellainen, niin en tiiä reiät nyt ainakin joutuu tekemään listalle, toinen vika tietty että se lista meni poikki kun purin putkiruostunutta kahvamekanismia pois oli hiukan hauras, eikä uutta ainakaan laakkosen mukaan ees valmisteta.