Jos kiinnostaa tutkia, miten kampiakseli on katkennut, täältä saisi koneen. On siinä vielä jotain ehjääkin, ruiskupumppu, kannet, männät yms. Suuttimet on Euro6 koneesta.
Tee tarjous
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legacy 2007 hajonnut kone
Re: Legacy 2007 hajonnut kone
Nyt on kyllä hivenen epäselvä ilmoitus... Legacyyn on vuonna 2007 saanut 5 eri konetta, osista päätellen kyse on kuitenkin dieselistä mitä taas ei ainakaan Suomessa ollut vielä 2007 myynnissä jos ei sitten ole myyty etukäteen 2008 vuoden Legaa. Puuttuu tiedot missä kone on, alustava hinta ja yhteystiedotkin vähän hatarat..
Ja satasella alotetaan huutokauppa.Raapeli kirjoitti:Jos kiinnostaa tutkia, miten kampiakseli on katkennut, täältä saisi koneen. On siinä vielä jotain ehjääkin, ruiskupumppu, kannet, männät yms. Suuttimet on Euro6 koneesta.
Tee tarjous
Veikkaisin että tässä on dieselin koneesta kyse kun puhutaan kammen katkeamisesta ja ruiskupumpusta
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Re: Legacy 2007 hajonnut kone, Diesel
joo, oli vähän liikaa innostusta. Olen pahoillani. Ilmoitus oli luokaton verrattuna niihin apuihin ja neuvoihin, joita olen täältä sivustolta saanut kun kyselin, miten vaihto uuteen onnistuu. Kiitos kaikille siis niistä.
Siis kyseessä on vm 2007 diesel, irroitettu Legacystä, n 2 litranen. EE20ZKUDLB-6D. Se on purettu kerran ja esim lohkot olivat sen verran tiukassa että ne eivät enää oikein ole käytettävissä. Mutta muita osia on ja onhan se katkennut kampiakselikin aika hienon näköinen.
Vanhat suuttimet olen ottanut koneesta uuteen vaihdokkiin. Kone on Vantaalla ja tomitusehtona FCA, eli kaverin kanssa nostettuna takakonttiin. Puhelinnro: 040 5554291
Noita osia on muissa vastaavissa myyty 500 eurolla, mutta tämä siis tarjousten perusteella.
Siis kyseessä on vm 2007 diesel, irroitettu Legacystä, n 2 litranen. EE20ZKUDLB-6D. Se on purettu kerran ja esim lohkot olivat sen verran tiukassa että ne eivät enää oikein ole käytettävissä. Mutta muita osia on ja onhan se katkennut kampiakselikin aika hienon näköinen.
Vanhat suuttimet olen ottanut koneesta uuteen vaihdokkiin. Kone on Vantaalla ja tomitusehtona FCA, eli kaverin kanssa nostettuna takakonttiin. Puhelinnro: 040 5554291
Noita osia on muissa vastaavissa myyty 500 eurolla, mutta tämä siis tarjousten perusteella.
ja vielä yksi kommentti lisää, siis tuo kokneen koodi olikin se uusi kone, mutta tämä vanha oli myös EE20 ja diesel, mutta loppu koodi oli eri