Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Lisäilmapumpun + härpäkkeiden deletointia '06 XT:ssä Oulun suunnalta?
Lisäilmapumpun + härpäkkeiden deletointia '06 XT:ssä Oulun suunnalta?
Moi,
Kuka/mikö firma tekee kyseistä juttua? Meidän XT on nyt heittänyt P2444:n pari kertaa kesän aikana startin yhteydessä. Sen kuulemma sais näissä turboissa poistettua toiminnasta.
Kuka/mikö firma tekee kyseistä juttua? Meidän XT on nyt heittänyt P2444:n pari kertaa kesän aikana startin yhteydessä. Sen kuulemma sais näissä turboissa poistettua toiminnasta.
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
Subaru Forester 2.5XT at 2006
Re: Lisäilmapumpun + härpäkkeiden deletointia '06 XT:ssä Oulun suunnalta?
Mä oon Kalajoelle muutaman viikon. Jos sinne ajelet, niin ohjelmointi onnistuu...
Forester XT 4EAT -07•0-100@4.4•1/4mile@12.991•1mile@234kmh
Outback 3.0R 5EAT -07
Impreza wagon 2.0 4EAT -97 (ex)
Citroën GS Spécial Break -74
Vw T4 syncro camper -95
Outback 3.0R 5EAT -07
Impreza wagon 2.0 4EAT -97 (ex)
Citroën GS Spécial Break -74
Vw T4 syncro camper -95
Onnistuuko tämä toimenpide 2.0 vapaastihengittävässä?
MY10 Forester EJ204 4EAT
Re: RE: Re: Lisäilmapumpun + härpäkkeiden deletointia '06 XT:ssä Oulun suunnalta?
Loistavaa! Kalajoki sopii vallan hyvin koska majailen Raahessa. Laitetaan yv:t aiheesta hieman myöhemmin.iner kirjoitti:Mä oon Kalajoelle muutaman viikon. Jos sinne ajelet, niin ohjelmointi onnistuu...
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
- scoobytune
- Jäsen
Ei onnistu. Jos haluaa lisäilmaviat pysyvästi pois vapareista pitää ECU lähettää ulkomaanmatkalle. Ainakin toistaiseksi.3AHG kirjoitti:Onnistuuko tämä toimenpide 2.0 vapaastihengittävässä?
Subaru moottorinohjauksen ohjelmoinnit
Hitachi Denso toisioilmajärjestelmän ohjelmallinen poisto ja optimoinnit (EJ204 2.0R 2.0X EJ20 EJ25..)
Hitachi ajettavuusongelmien ohjelmallinen korjaus (EJ204 2.0R 2.0X..)
EGR DPF poisto.. jne.
scoobytune@gmail.com
Hitachi Denso toisioilmajärjestelmän ohjelmallinen poisto ja optimoinnit (EJ204 2.0R 2.0X EJ20 EJ25..)
Hitachi ajettavuusongelmien ohjelmallinen korjaus (EJ204 2.0R 2.0X..)
EGR DPF poisto.. jne.
scoobytune@gmail.com
Tai tuhlaa 450e uusiin venttiileihin joiden päällä lukee denso/subaru...
Legacy sedan 2.0R -07
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.