Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Ulkolämpötilamittarin lukema
Ulkolämpötilamittarin lukema
Voiko mittarin näyttämää lukemaa säätää? Näyttää 5 astetta liian kylmää. Anturin vaihto ei muuttanut tilannetta..
Forester xt -05
Forester xt -05
Re: Ulkolämpötilamittarin lukema
Kyllä se anturin vaihto korjasi tilanteen.
Kiitos Juha!
Kiitos Juha!
Mulla sama juttu Foresterissa, n.3 astetta liian kylmää näyttää. Missä se anturi sijaitsee ja mistä niitä saa, jos sillä kerran korjaantuu?
Mittari on jäähdyttimen etupuolella kiinni etummaisessa poikkipalkissa. Näkyy yleensä kun katsoo puskurin alimmaisesta aukosta sisään.
Tässä ketjussa mainittuun autoon tuo anturi tuli minun purkuautosta. Sama anturi lienee melkein kaikissa subaruissa.
Tässä ketjussa mainittuun autoon tuo anturi tuli minun purkuautosta. Sama anturi lienee melkein kaikissa subaruissa.
-Miksi kaikki pitää aina tehdä itse?-
Kiitos Juha tiedosta. Tarkistin ja siellähän se anturi näkyi. Vielä kun jostain löytäs toisen tilalle...
Taitaa olla aika vaihtaa ulkoilman lämpötila-anturi. Näyttää itsepintaisesti koko ajan +1 astetta, ja se ei ole oikein.
Mistä kannattaisi lähteä uutta metsästämään? Opposed forces -sivuilta en löytänyt pikaisella hakemisella varaosanumeroa.
EDIT:
Nyt tallista lähtiessä näytti oikein ja samoin ajon aikana. Mikä lie kontaktivika...
Mistä kannattaisi lähteä uutta metsästämään? Opposed forces -sivuilta en löytänyt pikaisella hakemisella varaosanumeroa.
EDIT:
Nyt tallista lähtiessä näytti oikein ja samoin ajon aikana. Mikä lie kontaktivika...
Forester XT MY07 4EAT
Alkuperäinen anturi maksoi 39 ekee. Kerrankin sai jotain Subaruun alle satasella....
-
JukkaPoika
Täällä näyttää vm11 diesel forester aina +30 - +55 vaikka olis - 30 pakkasta. Anturin vaihdolla tästä siis selviää?
No näin on aika useasti ainakin käynyt. Siitä kannattaa ainakin lähteä liikkeelle.JukkaPoika kirjoitti:Täällä näyttää vm11 diesel forester aina +30 - +55 vaikka olis - 30 pakkasta. Anturin vaihdolla tästä siis selviää?
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93