Terve vaan kaikille.
Löytyykö mistää tietoa minkä kokoiset ovat 07 2.5l Outbackissa etupään vetareiden sisemmät suojakumit.
Ulompia löysin helposti, mutta noita sisempiä en.
Ja tietty helpottaisi, jos ne olisivat liimattavat niin ei tarttis purkaa paljoa.
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Outback 2007 vetarin kumit?
Re: Outback 2007 vetarin kumit?
Siinä sisäpuolen suojakumessa on kolme nystyrää ja sen vuoksi ei löydy joka tarvikekaupasta. http://www.ebay.com.au/itm/AN-INNER-CV- ... 1491062148" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse jouduin laittamaan silikoni suojakumen kun ei ollut pikaisesti saatavilla oikeanlaista. Jätin isompaan päähän tasasen osan vanhasta kumesta ja venytin silikonisen sen päälle. Tuli tiivis ja sai aikaa hankkia oikeanmalliset hyllyyn odottamaan, mennyt pari vuotta näin. Miksei liimattavallakin onnistuisi jos vain halkaisija on kohillaan. Mittasin ulkohalkaisijan hyllyssä olevasta ja noin 83 mm.
Itse jouduin laittamaan silikoni suojakumen kun ei ollut pikaisesti saatavilla oikeanlaista. Jätin isompaan päähän tasasen osan vanhasta kumesta ja venytin silikonisen sen päälle. Tuli tiivis ja sai aikaa hankkia oikeanmalliset hyllyyn odottamaan, mennyt pari vuotta näin. Miksei liimattavallakin onnistuisi jos vain halkaisija on kohillaan. Mittasin ulkohalkaisijan hyllyssä olevasta ja noin 83 mm.
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
Ok, kiitoksia tiedosta. Onko liikaa vaivaa mitata vielä toinenkin pää?
Ei mitään. Sisähalkaisija noin 20-21 mm. Laitetaan vielä ulkohalkaisijankin, noin 33 mm.
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
Kiitoksia. Kaiken järjen mukaan tuo liimattava kumi olisi sopiva, kunhan jättää tuo isomman pään kumin paikoilleen.
Jenkkidealerillä halpoja ku saippua. Jotain $15/kpl muistaakseni. Täällä satkun.
Running down the boots, the part numbers I am getting are:
Inner – 28323AG010 (trans side)
Outer – 28323AG000 ( hub side)
Your price is $37.44 for each pair of boots.
Flatironsimports Denver, Colorado - oon ostanut sieltä monta juttua (murikka 4EAT, custom ARP:t EG33:een jne), hyvä meininki. Jon Cooley.
Toinen tosi hyvin jeesaava on Jackie Whetzler Annapolis Subarulla.
/T
Running down the boots, the part numbers I am getting are:
Inner – 28323AG010 (trans side)
Outer – 28323AG000 ( hub side)
Your price is $37.44 for each pair of boots.
Flatironsimports Denver, Colorado - oon ostanut sieltä monta juttua (murikka 4EAT, custom ARP:t EG33:een jne), hyvä meininki. Jon Cooley.
Toinen tosi hyvin jeesaava on Jackie Whetzler Annapolis Subarulla.
/T