Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Olitko se sinä ?
Re: Olitko se sinä ?
Sori _ni_!!! Honasin sut vasta ku vierestä lähit Kespan valoista!!!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Ei se mitään! En kehdannut soittaa torvea..KK9 kirjoitti:Sori _ni_!!! Honasin sut vasta ku vierestä lähit Kespan valoista!!!
Impreza WRX -06
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Joo hyvä oli ettet soittanu oli meinas takapenkillä meitin Hurja tappajakoira (3,2kg), jonka kanssa tultiin Turusta lääkäristä! Päivystys noiden elukoiden kanssa kivan kallista, reilu 200€ palo taas!_ni_ kirjoitti:Ei se mitään! En kehdannut soittaa torvea..KK9 kirjoitti:Sori _ni_!!! Honasin sut vasta ku vierestä lähit Kespan valoista!!!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
No onneks en soittanu, olis voinut vaikka hyökätä ikkunan läpi!! Joo melkeen yhtä kallista koirien pitäminen kuin näiden vanhojen subaruiden harrastaminen...KK9 kirjoitti: Joo hyvä oli ettet soittanu oli meinas takapenkillä meitin Hurja tappajakoira (3,2kg), jonka kanssa tultiin Turusta lääkäristä! Päivystys noiden elukoiden kanssa kivan kallista, reilu 200€ palo taas!
Impreza WRX -06
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Perjantaina kuuden jälkeen Kurkelantiellä Kiskon VPK:n kohdalla bongattu sininen hawkeye Impreza WRX STi, joka kääntyi Salon suuntaan. Oliko klubilaisia?
- Levorg 1.6i GT MY17
- Celica ST (TA22) -72
- Celica ST (TA22) -72
SixStars n. tunti sitten Lahdenkadun ja Kariniemenkadun risteyksessä ihan Bruce Willisinä arskat päässä 
Lohimies kirjoitti:SixStars n. tunti sitten Lahdenkadun ja Kariniemenkadun risteyksessä ihan Bruce Willisinä arskat päässä
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Pitkästä aikaa taas foorumilla nyt kun autokin taas liikenteessä. KK9:sin pirssi bongattu tosta rikalan edestä hetki sitten. Miestä itseään ei kyllä missään näkynyt 
MY92 SVX
Kyl mää sut bongasin, ku pojan kanssa Subissa istuttiin syömässä!Luizi kirjoitti:Pitkästä aikaa taas foorumilla nyt kun autokin taas liikenteessä. KK9:sin pirssi bongattu tosta rikalan edestä hetki sitten. Miestä itseään ei kyllä missään näkynyt
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
No en siis nähnyt väärin kun torin varrella viikolla olin huomaavinani Luizin auton
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Hyvähän se on syödä välilläKK9 kirjoitti:Kyl mää sut bongasin, ku pojan kanssa Subissa istuttiin syömässä!Luizi kirjoitti:Pitkästä aikaa taas foorumilla nyt kun autokin taas liikenteessä. KK9:sin pirssi bongattu tosta rikalan edestä hetki sitten. Miestä itseään ei kyllä missään näkynyt
Joo. Qulle sä taisit tossa joku viikko sitten tulla kans halikossa vastaan. Unohtu vaan sillon huutelu tänneQulle kirjoitti:No en siis nähnyt väärin kun torin varrella viikolla olin huomaavinani Luizin auton
MY92 SVX
Valkonen STi forester koivukylänväylä maanantaina. Ei räpylä noussut. 
Forester XT 2.5 turbo 2006 -kutiteltu käyttis
Legacy 3.0 H6 AT stw 2007 -Käyttis
Impreza GT 25stars edit. 1999 -EX
Impreza WRX STi 2006 -EX
Impreza 2.0 gl stw 1998 -Avokin EX
Legacy 3.0 H6 AT stw 2007 -Käyttis
Impreza GT 25stars edit. 1999 -EX
Impreza WRX STi 2006 -EX
Impreza 2.0 gl stw 1998 -Avokin EX
Tämä sama incidentti 31.8. 16-> toisessa päässä KariniemenkatuaLohimies kirjoitti:SixStars n. tunti sitten Lahdenkadun ja Kariniemenkadun risteyksessä ihan Bruce Willisinä arskat päässä
Ens keskiviikkona en enää aja siitä ettei tuu tavaks
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Haha, ok. Mä ajan siitä noihin aikoihin käytännössä päivittäin. Ehti jo melkein tottua Subaru-morjesteluun. Nyt täytyy siis vetäytyä takaisin pappa-moodiin.SixStars kirjoitti:Tämä sama incidentti 31.8. 16-> toisessa päässä KariniemenkatuaLohimies kirjoitti:SixStars n. tunti sitten Lahdenkadun ja Kariniemenkadun risteyksessä ihan Bruce Willisinä arskat päässä
Ens keskiviikkona en enää aja siitä ettei tuu tavaks( kun nääs loppu noi frisbeeviikkokisat keskiviikkojen osalta minne matkalla olin molempina kertoina )
Kuka oli valkoisella posti Legalla 110 ja Inkereentien valoissa tänään n. 19:30? Lapa ainakin nousi!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Harmaa classic-impreza Ylistaron liikenneympyrässä tänään puoli viiden aikoohin, klubilaisia?
Hep! Maukkaan näköinen Gen.IV sulla!
KK9 kirjoitti:Kuka oli valkoisella posti Legalla 110 ja Inkereentien valoissa tänään n. 19:30? Lapa ainakin nousi!
STI MY05, Ioniq Plug-In MY18 (ex: BH5 TT MY99, olympiavolkkari plus sekalaisia raatoja)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
Joo pirun paskanen vaan! Vähä kahden vaiheilla pistäskö vaihtaen? No aika näyttää kuin käy!JayL kirjoitti:Hep! Maukkaan näköinen Gen.IV sulla!![]()
KK9 kirjoitti:Kuka oli valkoisella posti Legalla 110 ja Inkereentien valoissa tänään n. 19:30? Lapa ainakin nousi!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Olikos se Miki jonka käsi heilahti ikkunasta ulos tänään aamupäivällä. Keravalla
AWDsome
Projekti: JDM Compound twinturbo Limited edition
Käyttis: GF8 STI
ex. Subaru Legacy 207 Turbo MY92
SVX
Projekti: JDM Compound twinturbo Limited edition
Käyttis: GF8 STI
ex. Subaru Legacy 207 Turbo MY92
SVX
Valkoonen classicci sti tuli tänään ~klo13 vastaan hollolassa 12-tiellä 
MY05 Legacy GT 5EAT
Oiskoha ollu Ida jos oli sininen scooppi, tosin tuskin ainut valkoinen Lahti akselilla.SamiS kirjoitti:Valkoonen classicci sti tuli tänään ~klo13 vastaan hollolassa 12-tiellä
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Vantaalla käydessä tuli Kehä 3 vastaan Juvanmalmin kohilla (n.15) valkoinen Imppu oransseilla vanteilla ja paluumatkalla (n.16) lentokentän risteyksen tietämillä meni vierestä ohi musta Imppu kultaisilla vanteilla!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
-
Forester XT
Kilpilahden jalostamon parkkiksella näkyi olevan STI Fore ja vieläpä vasuri ohjauksella.. Onkohan clubilaisia?
Maanantaina Vantaalla autoa vaihtamassa käydessä paluumatkalla meni kehä 3 ohi harmaa imppu mustalla takaluukulla ja siivellä maustettuna n. 17 korvilla! Joku clubilainen?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
On se.Forester XT kirjoitti:Kilpilahden jalostamon parkkiksella näkyi olevan STI Fore ja vieläpä vasuri ohjauksella.. Onkohan clubilaisia?
-Miksi kaikki pitää aina tehdä itse?-
Koitetaas näinpäin: Se olin minä. Jos SixStars koki tänään noin klo 17 aikaan lämpöä sydämessään, taikka korviinsa kantautui ääni joka kuulosti siltä miltä pekoni maistuu, niin minua on kiittäminen. Ajelin majapaikkasi ohi ja supuruita näytti olevan pihassa.
Regashí 1.8/2.0 -91
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Justy 1.2 -89 (vaimokkeen)
Fozzie cross sports 2.0 -03(vaimokkeen)
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Justy 1.2 -89 (vaimokkeen)
Fozzie cross sports 2.0 -03(vaimokkeen)
JuuS0 kirjoitti:Koitetaas näinpäin: Se olin minä. Jos SixStars koki tänään noin klo 17 aikaan lämpöä sydämessään, taikka korviinsa kantautui ääni joka kuulosti siltä miltä pekoni maistuu, niin minua on kiittäminen. Ajelin majapaikkasi ohi ja supuruita näytti olevan pihassa.
There is a Subaru by Jarski75, on FlickrBest things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
_ni_ bongattu puol tuntia sitten St1 pihalta ja aikaisemmin illalla Fennian edestä auto myöskin!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Joo, käytiin kaverin kanssa Airinissa syömässä. St1 pihalla olen varmaan taas kovin selittänyt jotain ja jäänyt lega huomaamatta. En varmaan kyllä osaisi tunnistaakaan sun uutta autoa...KK9 kirjoitti:_ni_ bongattu puol tuntia sitten St1 pihalta ja aikaisemmin illalla Fennian edestä auto myöskin!
Impreza WRX -06
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Ei noita muita Salos oo, tai ainakaan mä en oo nähny! Ja ledilisurit löytyy keulalta kuten vanhassaki oli! No kattoo jos jossain vaiheessa keksii siihen jotain massasta poikkeavaa!_ni_ kirjoitti:Joo, käytiin kaverin kanssa Airinissa syömässä. St1 pihalla olen varmaan taas kovin selittänyt jotain ja jäänyt lega huomaamatta. En varmaan kyllä osaisi tunnistaakaan sun uutta autoa...KK9 kirjoitti:_ni_ bongattu puol tuntia sitten St1 pihalta ja aikaisemmin illalla Fennian edestä auto myöskin!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Eilen iltapäiväst/illast tuli melko montaki subaruu vastaa lahti - tampere tiel tampereelle päin. Kovasti yritin emännän audist morotella. 
-02 STI Impreza "Prodrive ötökkä"
-
Rauhallinen Erkki
Solit muuten satavarmaan "Turboman" sää tuossa Oulun Limingantullissa äskön. 
MY12 XV 2.0i S-CVT
ex.MY12 OB 2.5i CVT UA Ivory
ex. MY10 Legacy STW 2.5i CVT VA
Lauantaina Mikkelin ABC:n eteläpuolella tuli vastaan punainen Levorg, seitsemän Subaru-kuukauden aikana kolmas Levorg minkä olen tien päällä nähnyt. Pojan kanssa mentiin tuolloin Lahden jenkkiautonäyttelyyn...huuli pyöreänä etten muistanut edes moikata. 
Levorg GT-N MY16
_ni_ morotettu Kirkkokadun valoissa, ja huomashan äijä kuitenkin!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Se on varmaan mun kanssa samassa työpaikassa, en tosin ole varma kenen se on. (~600 henkeä tontilla töossä) punanen Levorg siellä aina parkkiksella seisoo.ihaa kirjoitti:Lauantaina Mikkelin ABC:n eteläpuolella tuli vastaan punainen Levorg, seitsemän Subaru-kuukauden aikana kolmas Levorg minkä olen tien päällä nähnyt. Pojan kanssa mentiin tuolloin Lahden jenkkiautonäyttelyyn...huuli pyöreänä etten muistanut edes moikata.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Re: RE: Re: Olitko se sinä ?
Tunnustan. Tuli sielläpäin liikuttua. Kärkkäiseltä kalastustarpeita ja xxl:stä vaatetta. Minkälainen auto mulla jäi huomioimatta? Oliko XV? Melkein peukutin kun oli niin siisti auto. Mutta eihän sitä sellaista kehtaa...Rauhallinen Erkki kirjoitti:Solit muuten satavarmaan "Turboman" sää tuossa Oulun Limingantullissa äskön.
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
Subaru Forester 2.5XT at 2006
Subaru Forester 2.5XT at 2006
KK9 kirjoitti:_ni_ morotettu Kirkkokadun valoissa, ja huomashan äijä kuitenkin!
Impreza WRX -06
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
Legacy B4 RSK -99
ex Legacy 2.0 stw -99
-
Rauhallinen Erkki
Re: RE: Re: Olitko se sinä ?
Juu siilillä (=äksvee) pujahdin sinne Kempeleen suuntaan, kun olit sinne Kärkkäiselle tietä ylittämässä. Kauempaa jo tunnistin (lisävalot, kattotelineet, väri) että sinä se varmaan olet.tuRboman kirjoitti:Tunnustan. Tuli sielläpäin liikuttua. Kärkkäiseltä kalastustarpeita ja xxl:stä vaatetta. Minkälainen auto mulla jäi huomioimatta? Oliko XV? Melkein peukutin kun oli niin siisti auto. Mutta eihän sitä sellaista kehtaa...Rauhallinen Erkki kirjoitti:Solit muuten satavarmaan "Turboman" sää tuossa Oulun Limingantullissa äskön.
MY12 XV 2.0i S-CVT
Harmaa pullukka-STi tänään klo 10:10 Hämeenlinnanväylällä pohjoisesta etelään hieman ennen kehä ykköstä? Ensimmäinen kerta, kun näin livenä toisen pullukka-STi:n.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Kisapuiston ja pikku-Veskun välissä ( Lahti ) 10.11. klo 11:24 vastaan tuli RALLISUPARU ( eli sininen Impreza isolla siivellä,
) - lapasta nostin tummansinisestä Legacy GT-B:stä - ken oli hän classickoppasen kuljettaja.. vai barbie 
( ja kolme minuuttia aiemmin Kivistönmäkeä ylös kiipesi se harvinaisemman sininen, eli vaaleansininen, STi blobeye - sitä ajo Reiska, sen tiijän ja tais huomatakin ja tuskin on täällä foorumilla
)
( ja kolme minuuttia aiemmin Kivistönmäkeä ylös kiipesi se harvinaisemman sininen, eli vaaleansininen, STi blobeye - sitä ajo Reiska, sen tiijän ja tais huomatakin ja tuskin on täällä foorumilla
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Ajoiko SixStars tänään Kouvolantietä Lahteen päin puoli neljän aikoihin? Huomasin vasta kohdilla, joten morjestetaan nyt tätä kautta 
Khyyl olin minä ja huomasin
Frisbeekisoista Pajulahdesta oltiin tulossa tuolloin
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Eilen 12.11. Lohjan ABC:n kohdalla meni vaaleensininen/harmaa OB melkosta kyytiä ohi joku väsyny VAGina kannoillaan. Oisko ollu puoliltapäivin. Itte olin työvolgalla liikkeellä.
-
Forester XT
Kukas oli tänään komealla GT legalla venäjän puolella ajelemassa ?
Tuoreehko STI Impreza tuli viikonloppuna Mikkelissä Akselin parkin rampissa vastaan, tunnustaneeko kukaan?
Subaru Outback 2.5i CVT Limited '25
ex-Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08
ex-Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08
-
Forester XT
Kangasniemi -Pieksämäki sininen impreza pyyhkäisi "vastaan".. Kovasti yritin morotella tiä sit huomasiko vastapuoli forea.
Kukas morjesteli tänään Kehä kolmosen rampissa Vihdintielle noustessa? Huomasin vaan ohi mennessä että Foresterista käpälä nousi 'johon yritin reagoida 
Forester STi
Olikos Maurin auto parkissa M-Roomin edessä 14 jälkeen?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Juu, vuoden vikat punttitreenit Gymillä.KK9 kirjoitti:Olikos Maurin auto parkissa M-Roomin edessä 14 jälkeen?
BMW 330D xDrive
H-D:t Fat Bob ja XR1200
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
H-D:t Fat Bob ja XR1200
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
Kattelin vaan et on tutun näköinen auto parkissa, kun Subissa käytiin syömässä!Mauri H kirjoitti:Juu, vuoden vikat punttitreenit Gymillä.KK9 kirjoitti:Olikos Maurin auto parkissa M-Roomin edessä 14 jälkeen?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)