Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Talvi vs kanttari
-
Boostandethanol
Talvi vs kanttari
Eli tossa toissapäivänä osui 2008v hatchback sti oikealla takarenkaalla kanttarin vauhtia ei ollut paljon noin 10-20km/h mutta ratti meni vähän vinoon oikealle :/ nelipyöräsuuntaus vai onko jotain vakavampaa :'( 
Re: Talvi vs kanttari
No kaipa kannattaa ennen suuntauksia tsekata onko joku tukivarsi takaata solmussa.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Kokemuksesta voin sanoa että noita pieniä vääntymiä ei silmällä sieltä huomaa. Itse veisin suuntaukseen ja kertoisin sepälle kanttari tulleen renkaan tielle.
Jos säätövarat riittää niin hyvä jos ei niin sitten arpomaan mikä on vääntynyt. Ellei selvää murtuma\vääntymä jälkenä näy, tuskin kylläkään näkyy.
Jos säätövarat riittää niin hyvä jos ei niin sitten arpomaan mikä on vääntynyt. Ellei selvää murtuma\vääntymä jälkenä näy, tuskin kylläkään näkyy.
Kaverilla kävi blobilla noin. Meni takaa oikeastaan "ihan kaikki" vaihtoon vaikka meni vaan ratti vinoon.
En halua pelotella, mut vie tarkastettavaksi.
En halua pelotella, mut vie tarkastettavaksi.
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki
-
Boostandethanol
Tänään sain viety auton korjaamolle, perjantai aamulla ne sit antaa auton diagnoosin onko mennyt mitään :'( samalla tilattu paremmat renkaat autoon.
Lompakko huuta kauhusta EI taas!
Mutta sydänurujen vuoksi laitetaan rakas kuntoon
Lompakko huuta kauhusta EI taas!
Mutta sydänurujen vuoksi laitetaan rakas kuntoon
-
Boostandethanol
No on se kyl täytynyt jonkin verran kolahtaa jos laakeri siitä otti itteensä.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
-
Boostandethanol
Näköjään on Joo tullu hyvässä kulmassa mut pääsinpäs vähällä vielä siin oli vaara et alatukivarren Pultti Ois voinut vääntä kelkan kiinnitys kohdan paskaks mut ei onneks Oo sen enempään maanantaina uus laakeri ja nelipyöräsuuntaus.. toivottavasti se jää sit siihen..
Aika harvinaista jos laakerilla selviää. En muista ei ois koskaan tullut vastaan et laakeri ois antanut periksi kanttari ajelussa.
Hyvä tuuri käynyt jos näin on...
Hyvä tuuri käynyt jos näin on...
-
Boostandethanol
Näköjään oli joo hyvä Tuuri tällä kertaa mut jatkossa sit vältetään kanttareita