Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
O:SG Foresteriin kunnon kaukalomatto konttiin.
O:SG Foresteriin kunnon kaukalomatto konttiin.
Otsikko kertoo. YV:llä voi tarjota jos löytyy ylimääräisenä.
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
Subaru Forester 2.5XT at 2006
Re: O:SG Foresteriin kunnon kaukalomatto konttiin.
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Kaukalo_su ... ?ca=10&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulla on tuollainen ylimääräisenä Porissa parillakympillä
Vai etsitkö sitä korkeareunaista?
Mulla on tuollainen ylimääräisenä Porissa parillakympillä
Vai etsitkö sitä korkeareunaista?
Parempi tuokin kuin ei mitään. Sitä korkeampaa etsin tosiaan. Onnistuiskohan tuo lähettää matkahuollossa tai jotenkin? Raaheen olis tarve.
Tuo oli meillä vähän aikaa käytössä kunnes löytyi se korkeampi tilalle. Aika harvoin niitä vaan käytettynä myynnissä.tuRboman kirjoitti:Parempi tuokin kuin ei mitään. Sitä korkeampaa etsin tosiaan. Onnistuiskohan tuo lähettää matkahuollossa tai jotenkin? Raaheen olis tarve.
Pitää olla yhteydessä matkahuoltoon, miten suostuvat ottamaan. Ei viitsi alkaa kauheasti pakkaamaan, mutta jos se menee noin niin voin lähettää
Itse lähetin mitsubishin vastaavan käärimällä tiukaksi rullaksi ja teipillä kiinni. Hyvin meni perille.
Jep, näin neuvoivat myös matkahuollossa. Laitatko yhteystiedot vaikka YV:llä niin saan tuon huomenna lähetettyätuRboman kirjoitti:Itse lähetin mitsubishin vastaavan käärimällä tiukaksi rullaksi ja teipillä kiinni. Hyvin meni perille.