Elikkä itse olen nyt ootanut auton hellään syleilyyn ja oon alkut herättelemään vanhaa autoa taas henkiin. Vikoja siis löytyyy eli isoin ongelma tällähetkellä on ÖLJYVUOTO:(
Tänään pääsin pesemään auton pohjaa konehuoneen alapuolelta joka oli aika öljyn peitossa eli jostain tiiviste\tiivisteet vuotavat, ehkä öljypohjan tiiviste? Täytyy hetken aikaa ajella jotta vuoto kohdat tulisivat paremmin esiin.
Kun auto on kylmä ja lähdetään ajamaan niin kauan että auton lämmöt on noussu noin puoleen väliin ja ajettu n.10min niin auto heittää tauluun vikavaloa ja huomaa että tehot vähän laskee:(
Vikakoodeja on yritetty hakea yhden autohuollon testereillä (kahdella eri merkkisellä laitteella) ja koodia tulee vain 2,3 mutta ei selitystä että mitä koodit tarkoittavat. Autohuollossa kertoivat että 90 luvun japanilaisille automerkeille on vaikeaa löytää vikakoodeja.
Joten päätin tilata kiinasta muutamat halpis testerit itse ja yrittää löytää niiden avulla koodit. Toivon että pääsis ensiviikon aikana sitä jo kokeilemaan.
Jos jollain on asiaan heittää jotain vinkkejä niin kiitos niistä jo etukäteen:) Jos jollain on tietoa hyvästä subaru huoltamosta vantaan suunnilla jossa voisin autoa käydä näyttämässä niin ehdotuksia otetaan vastaan.
https://postimg.org/image/7268n3bs3/" onclick="window.open(this.href);return false;