Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
väitän että renkaan puolesta mahtuu, mutta mulla ei ainakaan mene alle ilman 5mm spaceriä edes coilovereilla jos vähänkään camperia. mulla olis yhet myynnissä jos kiinnostaa tulla kokeilee. 215/40 renkaalla tosin
nojoo, omalla setupilla pitäisi tuon mukaan kaareen olla 0.6cm.. kyllä itsellä näkit mahtuu väliin et taitaa vähän enemmän olla tilaa, ei ole rullattu kaaria.
Subaru impreza WRX STi Prodrive -02 *Blobeye*
Suzuki Gsx-r 1000 k5
Käyttis: Bmw e60 530d
EX: Subaru impreza WRX STi -98..
Mesuja,audeja,nissaneita,subaruja yms..
tuli vähä mallailtua omaan kesävanteita: 18" et38 8.5" 225/40 ja et38 9.5" 255/35
renkat noissa viel päällä nissanin jäljiltä... 235 tai 245/40 tulee päälle sit ku ovat käyneet maalauksessa
9.5" 255/35 18 edessä:
9.5" edessä:
9.5" takana:
8.5" edessä:
helposti mahtu brembojen kanssa 8.5":
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Mulla on nyt 2004 sti:ssä 18x9,5 et38 rotat driftit jollain pienillä 5mm? levikepaloilla.
Ajattelin hommata japan racing jr11 vanteet koossa 18x9,5 mutta saatavilla on vain et30 niin miten on tuleeko ropleemia? Kokemuksia/tietoa/arvauksia/jne.
Iso toyota
Ex STi Limppu 2004
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
STI kirjoitti:Mulla on nyt 2004 sti:ssä 18x9,5 et38 rotat driftit jollain pienillä 5mm? levikepaloilla.
Ajattelin hommata japan racing jr11 vanteet koossa 18x9,5 mutta saatavilla on vain et30 niin miten on tuleeko ropleemia? Kokemuksia/tietoa/arvauksia/jne.
Hieman vanha, mutta vastataan kuitenkin.
Uuden ja vanhan ero on 8mm lokarin reunaan. Eli uusi tulee ulommaksi.
Jos sulla on 5mm levityspalat olleet siellä niin ero on 3mm noiden välillä. Silmällä 3mm eroa et vältämättä näe edes.
Jarrusatulaan nähden varmaan tulee lisää tilaa myös.
Minkä kokoisia nastarenkaita olette asentaneet Imprezaan? Manuaalin ilmoittamat (MY05 sti) vaihtoehtoleveydet 225 ja 215 tuntuvat aika leveiltä nastarenkaiksi.
Mitä kokemuksia muilta löytyy, olisiko kapeammista nastarenkaista hyötyä vakio 17-tuuman vanteilla ja alustalla, vai suositteletteko vakio leveyttä? Profiili olisi tarkoitus pitää sellaisena, että halkaisija säilyy suurinpiirtein samana ja mittarivirhettä ei tulisi enempää.
Subi kirjoitti:Minkä kokoisia nastarenkaita olette asentaneet Imprezaan? Manuaalin ilmoittamat (MY05 sti) vaihtoehtoleveydet 225 ja 215 tuntuvat aika leveiltä nastarenkaiksi.
Mitä kokemuksia muilta löytyy, olisiko kapeammista nastarenkaista hyötyä vakio 17-tuuman vanteilla ja alustalla, vai suositteletteko vakio leveyttä? Profiili olisi tarkoitus pitää sellaisena, että halkaisija säilyy suurinpiirtein samana ja mittarivirhettä ei tulisi enempää.
225/45/17 itellä alla... Orkkishan on my05-> 235/45/17. En mä enää alkas kaventaa tosta orkkis koosta.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Itselläni tuleva talvi kolmas, jolloin vakio vanteilla 205/50 contin nastat, ja olen ollut tyytyväinen. Tosin, en ole ajanut vastaavaa autoa leveämmillä nastoilla, joten en osaa erosta sanoa juuta enkä jaata.