Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
STI voimansiirron äänimaailma
STI voimansiirron äänimaailma
Onko tuo sti:n voimansiirto hieman äänekkäämpi kuin noin perus autossa vai onkohan omassani joku osa aikeissa porsia kun moottorijarrutuksessa ja hieman rivakammassa kiihdytyksessä 2000 kierroksen kohdilla vaihteilla 1 & 2 kuuluu sellainen metallinen kahina/surina/jurina laatikon suunnalta. Ääni kuuluu vasta kun moottori ja vaihteisto on lämmennyt kunnolla eikä kuulu muilla vaihteilla. Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?
フォレスター SG9
Re: STI voimansiirron äänimaailma
Ainaki tuossa omassa Wrx:ssä uuden Competition stage3 kytkimen myötä koveni meteli rajusti.
Kolmosella moottorijarrussa melkoinen meteli, kakkosella vähän vähemmän...
Kytkin pohjaan niin hiljenee täysin.
Muutapa en osaa kommentoida itse ongelmaan.
Kolmosella moottorijarrussa melkoinen meteli, kakkosella vähän vähemmän...
Kytkin pohjaan niin hiljenee täysin.
Muutapa en osaa kommentoida itse ongelmaan.
Forester MY06
Mulla pitää myös 1 ja 2 ulinaa, varsinkin konejarrulla.
Kaikki liemet uudenveroiset, laatikko ja kytkin uusittu 2015..
Kaikki liemet uudenveroiset, laatikko ja kytkin uusittu 2015..
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki
Juu meitsin WRX on pitänyt myös jotain moottorijarrunaukumista yli 5 vuotta, ymmärrän sen kuuluvan asiaan. Kytkin ja laatikko rempattu juuri ennen auton siirtymistä minulle v. 2011.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Orkkis WRX -06 pitää kanssa jännää pärinää/surinaa kun jarruttaa 1:llä tai 2:lla. Olen ratkaissut asian välttämällä ko jarrutuksia. Mutta hyvä kuulla, että en ole ainoa, jolla noita on ja että se ei välttämättä ole vakavaa.
Forester -07
Puhutaanko tässä samanlaisista äänistä kun tässä ekan postauksen videoissa esiintyy
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... 338#p19338" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... 338#p19338" onclick="window.open(this.href);return false;
Vuokrataan EJ20 stressilevyt
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98
TJani kirjoitti:Puhutaanko tässä samanlaisista äänistä kun tässä ekan postauksen videoissa esiintyy
Ei. Ei kolise eikä rohise.
Jos pitäisi verrata johonkin, niin ulisevaan ohjaustehostimeen, mutta hiljempaa.
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki
Sanoisin ääntä lähinnä pärinäksi tai surinaksi, ihan kuin jokin pelti olisi vähän löysässä ja resonoisi.
Forester -07
Itellä kanssa surisee moottorijarrulla niiku joku pelti olisi löysällä. Kytkin vaihettu ja laatikko huollettu vähän aika sit. Tosin samal tuli n-groupin laatikon tuki.
-02 STI Impreza "Prodrive ötökkä"