Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

kokemuksia käyttölaite remmin kiristimestä?

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen dieselmoottorisiin malleihin
puuhis84
Viesti:

kokemuksia käyttölaite remmin kiristimestä?

Viesti Kirjoittaja puuhis84 »

eli alvadista vertailin osien hintoja ku alkaa omassa diesel my-08 legassa remmi aika ajoin vinkumaan ja tärisee tuo kiristin ku mielen köyhä.

http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/11 ... 0435#!tab3" onclick="window.open(this.href);return false;

onko tyypeillä kokemuksia kompensoiko hinta laatua tässä varaosassa? INA, SNR vai RUVILLE? v :driving:
bensalla pessään pensselit ja dieselillä tehään voimaa! :director:
JikkaPee

Re: kokemuksia käyttölaite remmin kiristimestä?

Viesti Kirjoittaja JikkaPee »

AD myy noita samoja joten tuskin iha leluja! INA 149,94€ ja RUVILLE 182,22€....hinnat hyllyhintoja!!!
Legacy 3.0R STW Spec.B MY07
Legacy Outback 2,5 MY05
Outback 2,0 TD MY11 EX
Impreza 2.0 TD MY09 EX
Kippo
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Kippo »

Kyllä minä ainakin uskallan luottaa INAan (saksalainen) ja SNR (TNT japanilais-ranskalainen). Ruvillen tuotteista ei omaa kokemusta. Tuolta kiristimiä kohtuu hintaa http://www.nimark.fi/cars/SUBARU/SUBAR_ ... 435-10541/" onclick="window.open(this.href);return false;
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
samisami2

Viesti Kirjoittaja samisami2 »

Itse sorvasin uudet puslat tuohon kiristimeen. Kitinät ja heiluminen loppui siihen.
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... =16&t=1605" onclick="window.open(this.href);return false;

Hihna muuten vaihdetaan nykyään 150tkm huollossa ihan vaan vinkkinä. Viime kesänä huollossa kysyin hihnan vaihtoväliä ja silloin sanoivat että ei vaihdeta muuta kun tarkastetaan.
Subaru Legacy 2010 2.0TD (2010-2016)
Forester09

Viesti Kirjoittaja Forester09 »

Mulle vaihdettiin remmi+ kiristin + ohjainrulla kytkinremontin yhteydessä 208 tkm. Oli sen verran ylimääräistä värinää jo, että oli ottanut välillä kiinni koneen runkoonkin jäljistä päätellen. Merkistä en ole varma, mutta 3 vuoden takuun on osalla.
Jappi

Viesti Kirjoittaja Jappi »

samisami2 kirjoitti:Itse sorvasin uudet puslat tuohon kiristimeen. Kitinät ja heiluminen loppui siihen.
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... =16&t=1605" onclick="window.open(this.href);return false;

Hihna muuten vaihdetaan nykyään 150tkm huollossa ihan vaan vinkkinä. Viime kesänä huollossa kysyin hihnan vaihtoväliä ja silloin sanoivat että ei vaihdeta muuta kun tarkastetaan.
Hyvä jos auttoi mutta mielestäni korjasit väärää kohtaa. Jousen tehtävä on vain painaa kiristintä mutta tuossa se alkaa tukea kiristintä sivusuunnassa. Kiristinrungon väpätys tulee siitä keskipultin laakeroinnin kulumisesta, sinne pitäisi ne uudet laakerit tehdä. Minulla oli 260tkm ajetussa jo silminnähden kulunut pinta pois siitä putkitapista.
lahtari

Viesti Kirjoittaja lahtari »

Alkuperäinen kiristin näytti olevan INA merkkinen.
-Subaru outback H6 3.0 -07
-Ex. Legacy 2.0 TD STW -08
-Ex. Legacy 200 Turbo -92
-Ex. Legacy 1.8 DL -90 :D
Shakal

Viesti Kirjoittaja Shakal »

Laittanee sen inan kireämmälle.

Okei haen takkini...
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki
samisami2

Viesti Kirjoittaja samisami2 »

Jappi kirjoitti:
samisami2 kirjoitti:Itse sorvasin uudet puslat tuohon kiristimeen. Kitinät ja heiluminen loppui siihen.

Hyvä jos auttoi mutta mielestäni korjasit väärää kohtaa. Jousen tehtävä on vain painaa kiristintä mutta tuossa se alkaa tukea kiristintä sivusuunnassa. Kiristinrungon väpätys tulee siitä keskipultin laakeroinnin kulumisesta, sinne pitäisi ne uudet laakerit tehdä. Minulla oli 260tkm ajetussa jo silminnähden kulunut pinta pois siitä putkitapista.
Siis tein pusla molempiin päihin kiristintä tottakai. Tuo pää missä kuvassa näkyy tuo uusi pusla ei juurikaan ollut kulunut, mutta juurikin tuo yläpäässä oleva pusla oli ihan reilusti väljä. Tiedä sitten puhutaanko samasta paikasta mutta ainakin noilla omilla kilometreillä ei missään muualla vielä väljää ollut.
Subaru Legacy 2010 2.0TD (2010-2016)
Jappi

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Tarkoitin sitä keskipulttia jolla koko kiristinvarsipaketti tulee kiinni moottoriin, mulla oli siitä paksusta holkista jo melko paljon kulunut.
Vastaa Viestiin