Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legacy gen 1 etupyörän laakeri probleemaa
Legacy gen 1 etupyörän laakeri probleemaa
minä ja myös katsastusmies todettiin oikea etupyöränlaakeri välykselliseksi. noo nyt sen vaihdon ja sama välys tuntuu edelleen kun ottaa kello 3 ja 9 kiinni ja heiluttaa.
mitä seuraavaksi?? ja se välys tuntuu ja näyttää että olis navassa eli laakerissa. kaikki nivelet on uusia ja kunnossa.
mitä seuraavaksi?? ja se välys tuntuu ja näyttää että olis navassa eli laakerissa. kaikki nivelet on uusia ja kunnossa.
SCUBARU
Re: Legacy gen 1 etupyörän laakeri probleemaa
Siis noinhan koitetaan raidetangon välys. Kello 12 ja 6 heilunta kertoo laakerin välyksestä - näin siis ihan perusperiaatteena.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Voihan se olkaakselin laakeripesä olla soikea jos saanu joskus kopsun ja siks on klappia vaikka mite ois uus laakeri.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
no nyt jo otin sen uusinta käsittelyyn
ku viimeks rupi ketuttaa ku näin et suojakumiki hajonnu siin tohinassa, pyöränkaari täys rasvaa.
no eipä mitää suojakumi on ehjä
eli laakeri on heittäny ne rasvat. miten se on mahollista. onko toi motonetin ABS merkkinen laakeri sitten noin p***a?? vai asennusvirhe?
onko sillä mitää väliä kummin päin se laakeri sinne laitetaan? ja välys tosiaan on siinä navassa eikä muualla.

no eipä mitää suojakumi on ehjä
onko sillä mitää väliä kummin päin se laakeri sinne laitetaan? ja välys tosiaan on siinä navassa eikä muualla.

SCUBARU
välys on p*****e raidetangossa
just viime kesänä/10tkm vaihdoin timmin päälle satkun ajetun raidetangon ja molemmat päät.
onks siellä joku säätö vai onko se aina morjes??
SCUBARU
...eli se meni just niin kuin tuossa ylempänä oletin.
Aika outoa et noin nopeasti menee.
Aika outoa et noin nopeasti menee.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
no juu sillon heti epäilin laakeria kun välys säilyi. mutta mitäs nyt?? saaks sitä jotenki kirrattua tai saako jostai uuden raidetangon?
SCUBARU
Siis välys on nyt itse raidetangossa vai onko sisemmässä tai ulommassa raidetangon päässä
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Tarkoitat varmaankin hammastankoa minkä oot vaihtanut, ja siihen uudet raidetangot ja päät. Hammastangosta en tiedä saako mitenkään "kiristettyä" mutta epäilen kyllä että ei saa. Raidetangon sisäpäähän on sellainen kuula joka on siinä kupissa ja jos siinä välystä niin se on entinen ja uutta tankoa vaan kiinni.oltzi kirjoitti:välys on p*****e raidetangossajust viime kesänä/10tkm vaihdoin timmin päälle satkun ajetun raidetangon ja molemmat päät.
Juu hammastangon vaihdoin. Oli 160tkm ajetusta. Ja olikin timmi. Lemförderin nivelet samalla ja euromasterilla säätö.
Sinne myydään jotain tankoa missä outo kuula päässä. http://www.autonvaraosat24.fi/trw/7896727" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinne myydään jotain tankoa missä outo kuula päässä. http://www.autonvaraosat24.fi/trw/7896727" onclick="window.open(this.href);return false;
SCUBARU
Empä nyt tiiä "oudosta kuulasta", kaikki raidetangon sisänivelet on kyllä näyttäny tolta mitä mä oon nähny.
juu ku ei oo mitään kokemusta hammastanko ohjauksesta. kaikkissa muissa on simpukka.
SCUBARU