Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Classic facelift sedanileka -HALPA-
Classic facelift sedanileka -HALPA-
Elikkäs 200:n nyt näyttäisi jäävän mulle eikä mene lunariin, joten pitää laitella se kuntoon.
Hakusessa käsittääkseni 92-> sedani lekan takapää. Lähinnä puolesta välistä takapyöräkoteloa taaksepäin. Luukku ei välttämätön. Käyn tossa varastot läpi kun kerkiän, voi olla että umpiot yms hilut löytyy itteltäkin.
Eli suora pitää olla, mielellään kohtuu ruosteeton. Väri aivan sama, mattamustalla kilakalilla maalaan joka tapauksessa.
Mielellään läheltä Saloa, jos joudun ite irti laikkaamaan, enpä paljoa maksa.
Kokeillaan nyt näin ensin, jos ei löydy näin niin pitää joku halpa pommi sitte ostaa ja siitä ottaa.
Yhteydenotot YV, jankonbetoni (@) gmail.com tai soita 041-5447535 Ville
EDIT: Muutin otsikkoa, koska ei tunnu löytyvän. Jos sattuu olemaan vaikka sitten koko auto ylimääräisenä niin voisin ostaa pois. Tartten siitä nyt alustavasti vain takapuskurin ja mahdollisesti etupuskurin. Eli joku laitos joka ei oo menny leimasta läpi eikä jaksa laittaa kuntoon... syytä olla sitten todella halpa. Vaikka pelkkä koppa ilman tekniikkaa.
SAA VINKATA JOS TIETÄÄ MISTÄ LÖYTYIS!!
Hakusessa käsittääkseni 92-> sedani lekan takapää. Lähinnä puolesta välistä takapyöräkoteloa taaksepäin. Luukku ei välttämätön. Käyn tossa varastot läpi kun kerkiän, voi olla että umpiot yms hilut löytyy itteltäkin.
Eli suora pitää olla, mielellään kohtuu ruosteeton. Väri aivan sama, mattamustalla kilakalilla maalaan joka tapauksessa.
Mielellään läheltä Saloa, jos joudun ite irti laikkaamaan, enpä paljoa maksa.
Kokeillaan nyt näin ensin, jos ei löydy näin niin pitää joku halpa pommi sitte ostaa ja siitä ottaa.
Yhteydenotot YV, jankonbetoni (@) gmail.com tai soita 041-5447535 Ville
EDIT: Muutin otsikkoa, koska ei tunnu löytyvän. Jos sattuu olemaan vaikka sitten koko auto ylimääräisenä niin voisin ostaa pois. Tartten siitä nyt alustavasti vain takapuskurin ja mahdollisesti etupuskurin. Eli joku laitos joka ei oo menny leimasta läpi eikä jaksa laittaa kuntoon... syytä olla sitten todella halpa. Vaikka pelkkä koppa ilman tekniikkaa.
SAA VINKATA JOS TIETÄÄ MISTÄ LÖYTYIS!!
Viimeksi muokannut Qulle, 03 Helmi 2016, 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Re: Classic facelift sedanilekan takapää
Jep eli takapuskuri löytyy ja takaumpiot. Puskurista löytyy vain muovit joten kaikki muu tarvitaan
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Re: Classic facelift sedanilekan takapää
Muutetaas sen verran että tällä hetkellä olis tarvis ainoastaan takapuskurin rungolle. Hinta kunnon mukaan, suora pitää olla.
Tietty koko puskuri muoveineenkin mahdollista ostaa, jos hinta passeli eikä pitkältä tartte hakea.
Tietty koko puskuri muoveineenkin mahdollista ostaa, jos hinta passeli eikä pitkältä tartte hakea.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Re: Classic facelift sedanileka -HALPA-
Muutin otsikkoa, kokonainen autokin huomioidaan.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Uppista keikkaa.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Nostellaas taas... eikö nyt sitten mistään löydy?
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Mulla saattais olla maalla yks takapuskurin rauta . Ilmoittelen ens viikol kun poikkeen siellä. Vai siis koko lekaa etsit ? Niitäkin löytyy 2kpl ,mutta EI halpaa
Siis takapuskurin runko tärkein, etupuskurin runkokin kiinnostaa. Ja tosiaan sitten pitää olla tuon faceliftin osia
Ilmottele mitä löytyy ja hintoja, kiitos.
Ilmottele mitä löytyy ja hintoja, kiitos.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Ei ollu enään tallella puskureita, menny romukuormaan. Perhana .
Eiks joku myyny just foorumilla 200.en koppaa halvalla
Eiks joku myyny just foorumilla 200.en koppaa halvalla
No juu, mut hevon v**un kuusessa täältä Salosta katottuna
...kiitos ku katoit kumminkin. Jospa jollain muulla olis
...kiitos ku katoit kumminkin. Jospa jollain muulla olis
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92