Pitkä stoori, koittakaa jaksaa lukea!
Part 1
Perjantai 21.11.2015
Yövuoro takana joten herään myöhään, aamupalat naamariin ja lähden kauppaan. Imppu on ollut taas hetken ajamatta, joten sillä lähen ja ajan muutaman kilsan kiertolenkin Keravalle.
Käyn kaupassa ja mietin et pienet kahvit/kruisingit ei tekis pahaa, niin mulle kun autollekkaan, Tuusulajärven ympäri siis.
Keskustan kehällä pysähdyn valoissa ja odotan. Valot vaihtuu, bussi edellä lähtee liikkeelle ja pysähtyy, niin pysähdyn itekkin, auto rytkähtää eteenpäin ja kuuluu PAMM! Keräilen itteni, kun tajuan mitä tapahtu, niin nousen ja käyn katsomassa mitä peräänajaja voi, kaikki OK!
Pieni keskustelu ja siirrytään läheiselle parkkipaikalle neuvotteleen. Peräänajaja ei myönnä että olisi oma syy, joten HäKe:en yhteys ( Ja väittely sielläkin että saadaan poliisi paikalle :O )
Poliisi saapuu paikalle n.tunnin päästä, selviää että kolaroijalla ei ole korttia, eikä ole oma auto. Eikä auton omistaja tiedä ettei kolaroijalla ole korttia.
Noh... Siinä hoidettiin kenttälomaketta läpi, niin kuulu sanat: "Mika, (minä aka Sulttis) ei tämä sunkaan kortti ole laillinen."
Poliisin tietojen mukaan mulla on ainoastaan lyhytaikainen kortti, joka on mennyt vanhaksi 10v sitten. Oli muuten suht pitkä aika ootella kun ne katteli fikkarilla ettei ole väärennetty kortti
Sain kehotuksen mennä heti maanantaina asemalle selvittämään asiaa. Vaikka kuinka ajokortti on taskussa, niin poliisin tietojen mukaan mulla ei ole ollut ajo-oikeutta 10 vuoteen
Joten....
Part 2 tulee kohta