Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 2 tulosta
- 29 Touko 2026, 08:58
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 169
Re: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
Kiitos vastauksesta, olisiko vielä neuvoa osaavaa vaihtotyön tekijää tuohon hommaan Pirkanmaan seudulta. Mites nuo laatikoiden sopivuus eri vuosimalleissa, kun on kuulemma tarkka juuri oikeanlaisesta (näin minulle kerrottu)...
- 28 Touko 2026, 13:19
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 169
CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
Outback vm. 2010 laatikko alkoi oireilemaan, ulisi kylmänä, muutaman kilometrin jälkeen ulina loppui. Toimi kuitenkin koko ajan ihan normaalisti. Kävin öljynvaihdossa (RS-huolto), ei vaikutusta ulinaan ja muutaman viikon jälkeen ei sitten enään toiminutkaan, vikavaloja:At oil temp, ce,luistonesto ...