Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 13 tulosta
- 30 Huhti 2019, 18:34
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legacy vaihdelaatikko.
- Vastaukset: 1
- Luettu: 3109
Legacy vaihdelaatikko.
Legacy STW:n vm-92 vaihdelaatikko jossa on sähköisesti päälle/pois kytkettävä neliveto,onko nämä kuinka yleisiä?
- 10 Touko 2017, 22:39
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Lecacy -92 kytkin?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4466
Re: Lecacy -92 kytkin?
Kiitos tiedosta!
Vaparihan tuo Leca on,lisäksi tässä on kytkettävä neliveto.
Vaparihan tuo Leca on,lisäksi tässä on kytkettävä neliveto.
- 09 Touko 2017, 20:10
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Lecacy -92 kytkin?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4466
Re: Lecacy -92 kytkin?
Eikait tuon ikäisessä ole tuollaisia avustimia?
- 09 Touko 2017, 16:05
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Lecacy -92 kytkin?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4466
Lecacy -92 kytkin?
Mikä ihme juttu on tuo että jarrupääsylinteri on "mötikän" ja vaijerin kautta yhteydessä kytkinvipuun? 
- 04 Touko 2017, 07:50
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Männäntappi!
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5564
Re: Männäntappi!
Öljynkulutuksesta en tiedä koska auto ei ole minun!
Tapinpoistaja tehtiin 6mm rautatangosta,mutka päähän ja varteen liukuvasara,tappi oli aika tiukassa.
Männänrenkaan päittäisvälys oli vain 0,3mm.
Tapinpoistaja tehtiin 6mm rautatangosta,mutka päähän ja varteen liukuvasara,tappi oli aika tiukassa.
Männänrenkaan päittäisvälys oli vain 0,3mm.
- 25 Huhti 2017, 08:27
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Männäntappi!
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5564
Re: Männäntappi!
Kiitos tiedosta!
Täytyy katsoa männänrenkaiden kunto, kun koneella on ajettu 372000km!
Täytyy katsoa männänrenkaiden kunto, kun koneella on ajettu 372000km!
- 24 Huhti 2017, 16:34
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Männäntappi!
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5564
Männäntappi!
Millaisella työkalulla olette irroittaneet männätapit?
- 21 Huhti 2017, 19:29
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Lecacy-Outbac vm-97 2.5l tiivisteet.
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2346
Lecacy-Outbac vm-97 2.5l tiivisteet.
Lecasta alkoi kannentiivisteet vuotamaan,elikkä kone puhalti nesteet ulos.
Purettin moottori ja vuotopaikat näkyi tiivisteissä.
Lähdettiin ostamaan uusia tiivisteitä,kansipahvien kohdalla, tarvikeliikkeet nosti kätensä pystyyn,eikös tuohon kuulu olla ,monikerros metallitiiviste?
Merkkiliikkeessä ...
Purettin moottori ja vuotopaikat näkyi tiivisteissä.
Lähdettiin ostamaan uusia tiivisteitä,kansipahvien kohdalla, tarvikeliikkeet nosti kätensä pystyyn,eikös tuohon kuulu olla ,monikerros metallitiiviste?
Merkkiliikkeessä ...
- 04 Helmi 2017, 10:03
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Lukkoperä?
- Vastaukset: 15
- Luettu: 12640
Lukkoperä?
Olen rakentamassa "härveliä"johon tulee Legacyn vm-91,tekniikka.Onko tuohon olemassa lukkoperää,tai käykö jostain muusta mallista.Välitys 4.11
- 31 Joulu 2016, 17:06
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legasyn TY752 vaihdelaatikko?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5047
Re: Legasyn TY752 vaihdelaatikko?
Eipä sitten todellakaan ole "maastovaihde",oletin että ois ollut enemmän vauhdinpudotusta.
Laatikon tyyppi nro: 43-TY752XR1BA,kuukkelin mukaan ollut käytössä vuosina -89-92,muuta tietoa en sieltä löytänyt.
Laatikon tyyppi nro: 43-TY752XR1BA,kuukkelin mukaan ollut käytössä vuosina -89-92,muuta tietoa en sieltä löytänyt.
- 29 Joulu 2016, 18:49
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legasyn TY752 vaihdelaatikko?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5047
Legasyn TY752 vaihdelaatikko?
Asensin TY752 laatikon "härveliin" ja nyt tuntuu että hitaan ja nopean puolen välillä ei ole ollenkaan vauhtieroa. Se pikkuinen "vaihdekeppi" laatikon päällä liikkuu hyvin ja keskeltä liikerataa löytyy vapaaasento.
Paljonko hitaan ja nopean puolen ero todellisuudessa on?
Paljonko hitaan ja nopean puolen ero todellisuudessa on?
- 05 Joulu 2016, 21:30
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään Subaru Forester 09 konevikainen
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2564
Re: Myydään Subaru Forester 09 konevikainen
Kukahan tämä myyjä on ja missäpäin Suomea???????
Tuolla myyntiosaston säännöissä sanotaan,että pitää mainita PAIKKAKUNTA/YHTEYSTIEDOT.
Tuolla myyntiosaston säännöissä sanotaan,että pitää mainita PAIKKAKUNTA/YHTEYSTIEDOT.
- 17 Touko 2016, 13:07
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Ohjaustehostimen pumppu.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1624
Ohjaustehostimen pumppu.
Paljonko painetta antaa Legacy vm-91-95 ohjaustehostimen pumppu?