Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 18 tulosta
- 28 Huhti 2017, 19:42
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: 08up STI tavaraa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 9930
Re: 08up STI tavaraa
Välijäähdytin 08 sti oem kiinnostaisi.p040-8373572/kimmo
- 22 Huhti 2017, 21:44
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Ostettu, / EJ 20 vauhtipyörä ja vaihdelaatikon runko
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4429
Re: EJ 20 vauhtipyörä ja vaihdelaatikon runko
Lappeenrannasa olisi EJ20 twin-turbon vauhtipyörä.p-040-8373572/Kimmo
- 18 Tammi 2017, 15:11
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Suuttimien polttoainekiskot Side -Feed CDF-racing v5-v6
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1617
Suuttimien polttoainekiskot Side -Feed CDF-racing v5-v6
CDF-racing jakotukit, AN-6 päät,alumiini,V5-V6 koneisiin.Side-feed mallisiin suuttimiin.h.180e.p.0408373572 tai kimmo.lairi(ät)kymp.net.Lappeenrannasta löytyy.
- 12 Tammi 2017, 15:28
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Rsk Legacyn pakoputken ettiskelyä
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6357
Re: Rsk Legacyn pakoputken ettiskelyä
Lappeenrannasta löytyy väliputki ilman kattia (hayward ja scott)rosteri ,vakio putkeen käy.Uusi ,ei ole tullu käytettyä.P.0408373572 tai kimmo.lairi(ät)kymp.net
- 13 Loka 2016, 16:24
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: 1998-2003 Legacy Bilstein alusta
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1991
Re: 1998-2003 Legacy Bilstein alusta
Moi.Lappeenrannasta löytyy.Tällä hetkellä autossa kiinni.p.0408373572 tai kimmo.lairi@kymp.net. .Ota yhteyttä niin kerron lisää.
- 16 Syys 2016, 23:23
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: O: 99vm Legacyy Etu lippa
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1888
Re: O: 99vm Legacyy Etu lippa
1999 GT-B:n etulippa löytyy pohjamaalissa. 040-8373572 tai kimmo.lairi(at)kymp.net . Lappeenrannasta .Kimmo
- 15 Elo 2016, 17:15
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: 2kpl turboja
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2896
Re: 2kpl turboja
Löytyy vf 26,vf 27,vf31,vf 32.Soittele niin kerron lisää.p:0408373572 tai kimmo.lairi@kymp.net.Lappeenrannasta. löytyy.
- 28 Kesä 2016, 19:26
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Subaru Legacy GT-B 1999 vasen etu-umpio hakusessa
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1883
Re: Subaru Legacy GT-B 1999 vasen etu-umpio hakusessa
Löytyisi molemmat umpiot,vasen,oikea,suomikuviot.kimmo.lairi(ät)kymp.net tai 0408373572.laita yhteystiedot niin pistän kuvia.Lappeenrannasta löytyy.
- 19 Huhti 2016, 11:53
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Japsi tuonnit ja laakerivauriot
- Vastaukset: 62
- Luettu: 36392
Re: Japsi tuonnit ja laakerivauriot
Twin-Turboissahan taitaa olla systeemi jossa tunnustaa huonomman bensan ja säätää sytkää tai ahtoja ja paremman bensan ollessa kyseessä antaa täystehot.Korjatkaa jos olen väärässä.
- 17 Huhti 2016, 15:35
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: O: 16" aluvanteet MY04 Imprezaan (WRX STW)
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3695
Re: O: 16" aluvanteet MY04 Imprezaan (WRX STW)
Laita tänne tai miulle sähköpostiosoitteesi niin laittelen tietoja.
- 15 Huhti 2016, 13:40
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: O: 16" aluvanteet MY04 Imprezaan (WRX STW)
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3695
Re: O: 16" aluvanteet MY04 Imprezaan (WRX STW)
Löytyisi parit vanteet,toisessa satsissa hyvät renkaat toisessa ajaa tän kesän.Jako näissä 5*100/16.kimmo.lairi(ät)kymp.net tai 0408373572.Lappeenrannasta löytyy.Ja kuvia saa.
- 12 Maalis 2016, 13:43
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: 73mm Cold-Air Intake-02-07,type 2,wrx/sti
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2101
Re: 73mm Cold-Air Intake-02-07,type 2,wrx/sti
Tiputetaan hintaa,200e.Käy FMIC kanssa ainaskin Perrinin satsin kanssa.
- 09 Maalis 2016, 11:32
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: 73mm Cold-Air Intake-02-07,type 2,wrx/sti
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2101
73mm Cold-Air Intake-02-07,type 2,wrx/sti
Mallia Ks-Tech Megamaf 73mm,type 2,wrx/sti.Käy-02-07 turbo imprezat.Uusi suodatin.hp.250e.Kuva saatavilla.Lappeenrannasta löytyy.p.0408373572 tai kimmo.lairi(at)kymp.net
- 12 Helmi 2016, 21:25
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Legacy BH5 GT-B osia
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2065
Re: Legacy BH5 GT-B osia
Löytyisi Farmarin GT-B e-tunen-99mallisen,valkoinen.Lappeenrannassa.p.0408373572 tai kimmo.lairi(ät)kymp.net
- 13 Joulu 2015, 22:08
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Legacy II 85kW 4WD viritys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5514
Re: Legacy II 85kW 4WD viritys
Hyvä vaihtoehto vaihtaa uudemman mallisen tehokkaampi kone,ku säädökset muuttuneet.Katsastuskonttoreilla tietoa.Ite tein tossa kymmenisen vuotta sitte vaparista Nissan primerasta,vakio115hv.Muutettuna 165hv.Kanavia muotoiltiin,venttiilejä muotoiltiin,isompi pakosarja ja putkisto,hestec.Tossa ei ...
- 18 Marras 2015, 17:44
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: nakutusanturi
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3495
Re: nakutusanturi
Löytyisi.040-8373572 tai kimmo.lairi@kymp.net.Lappeenranta.
- 05 Marras 2015, 20:36
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: -99 imprezaan ilmastoinnin nappi
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2830
Re: -99 imprezaan ilmastoinnin nappi
Miulta vois löytyä se ilmastoinnin anturi.Meen viikonlopuksi mökille,otan kuvia osasta.p:0408373572/kimmo.lairi@kymp.net.Laita yhteystietosi tonne tai soittele.T:Kimmo
- 01 Marras 2015, 14:16
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: ostetaan Farmari Legacyn takapuskuri.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3087
Re: ostetaan Farmari Legacyn takapuskuri.
Moi.löytyisi gt-b e-tunen 1999 farmarin puskuri.valkoinen.p0408373572,kimmo lairi